רועי טננבאום

משפט סלוגן על שף פרטי

מי אני?

נעים מאוד, אני יעקב.

המטרה שלי, בתור שף פרטי, היא לייצר עבורכם חווית מסעדה אינטימית שתגיע עד אליכם, לבית, לחצר, או לכל מקום אחר שתבחרו. חשוב לי לטפל באופן אישי בכל מנה שיוצאת מהמטבח ולדעת שהיא תגיע לשולחן בצורה המדויקת ביותר. בלי טעויות, בלי עיכובים בדרך, או שישכחו להוציא את הכוסברה מהמנה כמו שביקשתם.

בתפריט שהרכבתי תוכלו למצוא מנות קבועות, שמתוכן תבחרו מה תרצו לאכול באירוע שלכם. התפריט מורכב מהמנות שאני באופן אישי אוהב ובכל מנה מושקעת חשיבה מעמיקה.

אני מקפיד להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בבוקר האירוע אני יוצא לסיבוב קניות בשוק כדי למצוא את הירקות הטריים ביותר, עובר אצל הקצב והדייג הקבועים שלי, שכבר יודעים לשמור לי בצד את הנתחים המובחרים ביותר.

כשאני מבשל ללקוחות שלי, אני מתייחס לזה באותה אהבה והשקעה כאילו שאני מבשל למשפחה או לחברים שלי. והחלק שמרבית הלקוחות הכי נהנים ממנו – אני בסוף עושה כלים.

בעבר למדתי הנדסה כימית ועבדתי בתחום כמהנדס. אוכל תמיד היה חלק מרכזי בחיי: הייתי המנגליסט של החבר'ה בישיבות, בארוחות חגים השולחן היה מלא במנות שהכנתי לכל המשפחה (ואנחנו קפקזים, שתבינו את סדר הגודל של הכמויות אצלנו).

בשלב מסוים החלטתי לעשות שינוי בחיים, לוותר על המקצוע "הבטוח" בשביל לעסוק בדבר שאני באמת אוהב.

למדתי בבית הספר לקולינריה הטוב ביותר בארץ ("בישולים") ובמקביל עבדתי בכמה מסעדות (ביניהן שגב, ג'וס ודניאל) וכסו-שף באירועים פרטיים, כדי להעמיק את הניסיון ביחד עם הידע.

אז יאללה, מה להכין לכם לאכול? חייגו 077-2309823

השאירו פניה לשף רועי
רועי טננבאום
השאירו פניה לשף רועי
שפים נוספים