שף פרטי בשר מחיר – על טרנד השפים הפרטיים לאירועים, מהם היתרונות של שף פרטי ומירון שף פרטי של בשר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם אתם מחפשים להפיק אירוע, קטן בינוני או גדול, בבית או בחיק הטבע, ליום הולדת או יום גיבוש לעובדים, שף פרטי בשר יכול להיות כמו פתרון מעולה בשבילכם. ארוחת צהריים או ערב מפנקת, מגוון של בשרים על האש כמו אנטריקוט, צלעות, פילה בקר, סינטה עם שלל סלטים ותוספות. עם שתיה קלה או אלכוהול, קינוחים ואתם פשוט מסודרים. ככה תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר, להימנע מלעשות קניות ולעמוד במשך שעות על גבי שעות במטבח שלכם. האורחים יהיו מרוצים וגם אתם. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על שף פרטי בשר כמו מחירים, תפריטים, היתרונות של בחירה זו ועוד.

שף פרטי בשר מחיר – על טרנד השפים הפרטיים שכבש את הארץ ונמצא בכל פינהשף פרטי בשר מחיר – על טרנד השפים הפרטיים שכבש את הארץ ונמצא בכל פינה  אם בעבר על תכנון אירוע, בין אם מדובר על יום הולדת, בר מצווה, יום נישואים, ועוד, היו דורשים סגירת אולם אירועים

אם בעבר על תכנון אירוע, בין אם מדובר על יום הולדת, בר מצווה, יום נישואים, ועוד, היו דורשים סגירת אולם אירועים, בחירת שף, בחירת די ג'יי, ועוד, אזי שבשנת 2022, אתם לא צריכים להתאמץ ולצאת מהבית – אתם יכולים להבין את האירוע אליכם הביתה ישירות! כנראה שכבר נתקלתם בעבר בטרנד אירוע הבשר הפרטיים בבית, בין אם הייתם באירוע כזה, ראיתם בסטורי של אחד החברים שלכם, או שמעתם על אדם מפורסם שעשה אירוע כזה בביתו. לאלה ממכם שלא נחשפו לטרנד, או לאלה ממכם שנחשפו לטרנד אך מעוניינים במידע רלוונטי על טרנד זה, כתבה זו נכתבה במיוחד עבורכם.

שף פרטי בשר מחיר – למה בכלל לעשות אירוע בבית?

הקורונה הביאה עמה שינויים רבים וגדולים בעולם, אחד מהשינויים הללו נבע מסגירת אולמי האירועים, המועדונים והברים, דבר אשר דרש אלטרנטיבה לאלו שרצו לציין אירועים מסוימים בצורה מצומצמת, אנשים שלא רצו לוותר על החגיגות עם אהוביהם. שפים פרטיים יצרו את המקום הזה בדיוק – ניתן לייצר אירוע מצומצם, בבית הפרטי, אך כזה שעדיין עומד בסטנדרטים של מסעדות, ואולמות אירועים, זאת מבחינת התפריט והאוכל באירוע. אומנים טרנד השפים הפרטיים לאירועים פרץ בתקופת הקורונה, אך מדובר בטרנד שנשאר גם לאחר מכן, שכן הוא עונה על צרכים רבים שאינם קשורים לקורונה – כגון ציון אירועים בצורה מצומצמת תוך שמירה על רמה ואיכות גבוהה.

שף פרטי בשר מחיר – לשף פרטי בשר מחיר - למה בכלל לעשות אירוע בבית?  הקורונה הביאה עמה שינויים רבים וגדולים בעולם, אחד מהשינויים הללו נבע מסגירת אולמי האירועיםאיזה סוג אירועים ניתן להזמין שף פרטי של בשרים?

כדי להבין – שף בשרים פרטי הוא שף שמתאים לכל סוג של אירוע שקיים! יתר על כך, כאשר אתם מזמינים שף פרטי לאירועים, אותו השף יוכל להתאים יחד איתכם את סוג האירוע, לסוף התפריט, צורת ההגשה, כמות האוכל, ועוד. בצורה כזו תוכלו להבטיח לעצמכם את החוויה המוצלחת ביותר, זאת כאשר האירוע שתעשו יתבצע על הצורה הטובה (והטעימה) ביותר!

אז בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת, בר מצווה, יום נישואים, סתם אירוע של כל החברים, או בעצם כל דבר שרק עולה לכם לראש – השף הפרטי יוכל להתאים לכם את סוג האירוע והתפריט. אירועי שף פרטיים לרוב מתאימים לאירועים בסדרי גודל של בין 10-100 אנשים, כאשר שיטת התמחור היא לרוב לפי בן אדם, ולא לפי כמות כללית של בשר.

שף פרטי בשר מחיר – מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים שף בשרים פרטי?שף פרטי בשר מחיר – מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים שף בשרים פרטי?  אז דבר ראשון, והדבר הצפוי ביותר שניתן להגיד – בצעו סקר שוק.

אז דבר ראשון, והדבר הצפוי ביותר שניתן להגיד – בצעו סקר שוק. כמות השפים הפרטיים בתחום הבשר לאירועים פרטיים גדל יום ליום לארץ, וכך למעשה ישנו מבחר רב יותר אשר יוצר בלבול רב. וכמו בכל תחום בחיים, בין אם אתם בוחרים רופא, אורטודנט, או טכנאי שיבוא לתקן את המזגן שלכם, גם בתחום השפים הפרטיים של בשר לאירועים כדאי לעשות סקר דעת קהל. בקשו המלצות מחברים, משפחה, מכרים, ועוד שהיו או הזמינו בעצמם שף פרטי לאירוע שלהם. תתמקדו בשאלות כמו – מה המחיר, מה היה איכות הבשר באירוע, מה הייתה מידת הסיפוק של האורחים, מה הייתה מידת השובע, כיצד הייתה העבודה אל מול השף, האם הוא היה אדיב ללקוחות, ועוד. בנוסף מומלץ לבדוק מול השף מאיפה הבשרים שהוא קונה, זאת על מנת לוודא כי מדובר בבשר איכותי.

סוג בשרים סלטים ותוספות שתייה ואלכוהול מחיר לאדם
אירוע בייסיק קבבים, פרגיות, עראיס, נקניקיות מרגז חריפות, נתח קצבים מגש סלטי הבית שתייה קלה + בירות 120 ש“ח
אירוע פרימיום עראיס, סינטה, נקניקיות מרגז חריפות, סטייק אנטריקוט, סטייק פיקניה מגש סלטי הבית שתייה קלה + בירות, יין, ערק 170 ש“ח
אירוע סופר פרימיום סטייק אנטריקוט, סטייק טומהוק, סטייק פילה, אסאדו בבישול ארוך, חזה אווז, כבד אווז מגש סלטי הבית + מבחר ירקות על המנגל שתייה קלה + בירות, יין, ערק, וודקה פרימיום, וויסקי פרימיום 250 ש“ח

 

**כל הארוחות מגיעות עם שולחן פירות ומתוקים לקינוח

איך בוחרים שף פרטי המתמחה בבשרים?כאשר אתם מזמינים שף פרטי לאירועים, אותו השף יוכל להתאים יחד איתכם את סוג האירוע, לסוף התפריט, צורת ההגשה, כמות האוכל, ועוד.

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בבחירת שף פרטי המתמחה בהכנת בשרים באופן ספיצפי. דרך אחת היא בעצם לפנות לרשתות החברתיות. אפשר לחפש דרך האינסטגרם, הפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות וככה בעצם לקבל המלצות או אפילו לעקוב אחרי כמה שפים למשך תקופה ואז לפי הפוסטים והתמונות וכמובן התגובות ואז תוכלו להתרשם! ניתן גם להעלות פוסטים ולקבל המלצות מאנשים הקרובים לכם. דרך נוספת היא לחפש שף פרטי המתמחה בבשרים דרך רשת האינטרנט, כלומר ממש לחפש בגוגל ולהתרשם מהתוצאות האורגניות והממומנות. בדקו שהשף מתאים לצרכים של האירוע, לתקציב שלכם ולפי זה תוכלו לקבל החלטה טובה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?