ארוחות שף בטבע – כל המידע על הרעיון המדהים הזה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בתקופה האחרונה בעולם המערבי ובישראל בפרט החל מאין מנהג חדש בענף האירועים ובדרכים שבהם אנשים רוצים לחגוג אותם עם דגש על אירוע החתונה בפרט. המון אנשים צעירים שבחרו למסד את הזוגיות שלהם, רוצים לחגוג את יום ההולדת שלהם או פשוט לתכנן דייט מושקע לבת הזוג. לכן הם חושבים כיצד ניתן להפיק אירוע צעיר וחדשני אשר שונה מאותו נוף החתונות או הדייטים שאנחנו רגילים אליהם. זו הסיבה שעוד ועוד אנשים בוחרים להפיק אירוע אחר לגמרי כמו למשל הפקת ארוחה באוויר הטבע הפתוח.

מה האפשרויות להפקת ארוחות שף בטבע?

אותם זוגות צעירים לרוב יפנו לחברת שמתמקדת בהפקות אירועים מקצועיים וביחד איתם יחשבו כיצד ניתן לעשות ולהביא לידי ביטוי את מוסד הנישואין בחיק הטבע בצורה איכותית, נוחה, פרקטית ומרגשת. כמו כן, באותו אותן ניתן לציין אירוע זוגי או אישי במקומות מרהיבים ועוצרי נשימה כמו למשל חוף ים, יער ירוק ויפה, על שפת נחל עם מים בהן ניתן לטבול, במדבר אשר יקסים וירגש את הזוג השמח ואת האורחים היקרים שלהם.

מה האפשרויות להפקת ארוחות שף בטבע? אותם זוגות צעירים לרוב יפנו לחברת שמתמקדת בהפקות אירועים מקצועיים וביחד איתם יחשבו כיצד ניתן לעשות ולהביא לידי ביטוי את מוסד הנישואין בחיק הטבע בצורה איכותית

מדוע כדאי לבחור בארוחות שף בטבע ומאיפה בכלל מתחילים?

בעיקרון, יש המון יתרונות לבחירה זו שהיא בלתי שגרתית, אחרת, כאמור שונה ממה שכולנו רגילים לראות. קודם כל, אם אנחנו רוצים לרגש אדם קרוב לנו, נוכל לעשות זאת באמצעות בחירת שף שמפיק ארוחות בטבע או כמו שציינו קודם, יש חברות שמפיקות אירועים לפי הקונספט הזה. ניתן לשמור על אפקט ההפתעה ובכלל לא לגלות לבן או בת הזוג על הכוונות שלנו והנה לנו אירוע רומנטי, מדהים, מרגש מתחת לכיפת השמיים. בנוסף, מדובר בחוויה קולינרית עוצמתית ומיוחדת ששונה כל כך בהשוואה לאירועים אותם אנחנו מקיימים במסעדה או אפילו בבית שלנו.

אופציה נוספת – בחירת חברת קייטרינג עם מטבח שף לאירועים גדולים יותר

איזו חברת קייטרינג עלינו לקחת כאשר אנחנו רוצים לעשות אירועים בטבע הכוללים בהן ארוחת שף?

זה ידוע לכולנו שבכל אירוע שנועד לחגוג ולשמח את בעל השמחה, הזוג שמחפש להתרגש מחדש או בכלל במוסד הנישואין, האוכלמדוע כדאי לבחור בארוחות שף בטבע ומאיפה בכלל מתחילים? בעיקרון, יש המון יתרונות לבחירה זו שהיא בלתי שגרתית, אחרת, כאמור שונה ממה שכולנו רגילים לראות. משחק תפקיד מהותי ולא פעם נקבע מהו ציון האירוע במדד האישי שלנו על פי הרמה של האוכל אשר הוגשה באירוע,. לכן, כאשר אנו מסתכלים על האוכל שיוגש באירוע החשוב שלנו, נבחר חברת קייטרינג או שף פרטי אשר מתמחה בסוג אירועים שמתקיימים בחיק הטבע הפתוח ובנוסף לכך כמובן, מגישה לסועדים תפריט מלא בכל טוב ועשיר בטעמים הכוללים בין היתר מנות שף. אשר נעשו בקפידה. כאשר אנו מזמינים שף או חברת קייטרינג אשר מתמחים בארוחות שף שנעשות בחיק הטבע חשוב לנו לדעת שהם יגיעו עם כל הציוד שדרוש כדי להסעיד אנשים בחיק הטבע וכל הציוד הנדרש על מנת להגיש להם את אותו אוכל טעים. יש כמה דברים לבחור חברה מקצועית המפיקה אירועי שף. הדבר הראשון שאנחנו יכולים לעשות הוא לפנות לאנשים שאנחנו מכירים, שהפיקו בעצמם אירוע בסגנון הזה, זאת במידה ואנחנו אכן מתחברים לקונספט של התפריט ולשף עצמו. ניתן כמובן גם לחפש ברשת האינטרנט, להתחבר לרשתות החברתיות לכל מיני פרופילים רלוונטיים ואפילו לעקוב במשך תקופה מסוימת על אושייה קולינרית כזו או אחרת וכך למעשה לקבל רעיונות.

מה כוללת ארוחת שף בחיק הטבע?

ניתן להבחין כי במרבית הפעמים התפריט של ארוחות שף בטבע יורכב ממנות שכוללות נתחי בשר איכותי ומשובח, וכמו כן הרבה פעמיםניתן להבחין כי במרבית הפעמים התפריט של ארוחות שף בטבע יורכב ממנות שכוללות נתחי בשר איכותי ומשובח, וכמו כן הרבה פעמים יוצבו מספר עמדות אוכל מרחבי הגלובוס ובפרט אוכל הרחוב. יוצבו מספר עמדות אוכל מרחבי הגלובוס ובפרט אוכל הרחוב. במרבית הפעמים יינתן לנו גם לבחור באפשרות של דוכני בופה בהם נמצא שלל מאכלים טעימים, מגוונים ואיכותיים. חשוב לזכור שהמטבח הוא מותאם באופן אישי לחיק הטבע ועל כן האוכל שמוגש לנו באירוע יהיה מוכן במקום עצמו כך שהוא יוצא חם, טרי, איכותי וטעים היישר מהמטבח אל הצלחת של האורחים היקרים שלנו או של בן או בת הזוג הנרגש/ת אותו הפתענו בדייט מושלם. כמובן, שהתפקיד העיקרי שלנו בכל ההפקה הזו היא לבדוק שהשף או הקייטרינג שאנחנו בוחרים אכן ערוכים מבחינה לוגיסטית לכל הרעיון והאוכל אכן יהיה טרי, מדויק וטעים, שכן זו המטרה.

 

את המאורע היקר והחשוב הזה יש לתכנן היטב. הפקה של אירוע בחיק הטבע דורשת ניסיון, ציוד מתאים וצוות מקצועי שיכול לעזור לנו. עם זאת השף הפרטי יכול להסיר דאגה מלבכם ולתת לכם לסמוך עליו שהוא יגיש לכם תפריט שף מגוון, טעים ועדכני תוך שאנו נהנים מהמראה המרהיב ומחמם הלב של הטבע אותו אנו אוהבים ומחוברים אליו. על מנת להפיק כזה אירוע רצוי קודם כל להבין כמה אורחים יהיו מוזמנים, למשל, במקרה של חתונה יש ליצור קשר עם חברת הפקות על מנת שתדאג לכלל האורחים שמגיעים אך במקרה של דייט זוגי ניתן להזמין את השף הפרטי בלבד ולדאוג באופן עצמאי לכל השאר.

כמה אמורה לעלות לי ארוחת שף?

המחיר לארוחת שף בחיק הטבע משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו סוג הארוחה, התפריט שתבחרו, השף עצמו ועוד… בעיקרון, המחיר לארוחת שף בחי הטבע נע בין 1,500-5,000 ש“ח לחודש. כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את השף או חברת הקייטרינג המועדפים עליכם, לקבוע יום ביומן, וקדימה, להתרגש ביחד עם האנשים הכי קרובים לכם. זו הזדמנות נפלאה לחוויה קולינרית ייחודית, איכותית וחד פעמית. מקום להתרגש, לנשום את האוויר בחוץ ולעשות משהו קצת אחר ממה שכולם רגילים אליו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?