תשכחו ממסעדות. היום אפשר לקבל ארוחת שף בבית השף!

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

ככל שההתפתחויות הקולינריות האחרונות ברשתות החברתיות מגיעות יותר ויותר לתודעת הציבור, המסעדות הטרנדיות מפנות את מקומן לשיטת אירוח חדשה: ארוחת שף בבית השף. מספר גדל והולך של אפליקציות ואתרי אינטרנט מוציאים את מערכת היחסים המסורתית של שפים וסועדים ממסעדות מבוססות אל הבתים הפרטיים של השפים. המטרה היא בעצם לאפשר לקהל הרחב לחגוג או להנות מאירוח ברמה קולינרית הכי גבוהה שיש, מבלי ללכת למסעדה. מדובר בעצם בחוויה ייחודית ויוצאת דופן, שכן רק אתם והקרובים לכם יכולים להנות מאירוח אקסקולוסיבי ויוצא דופן, ארוחת שף שאין שניה לה.

לאילו אירועים ניתן להזמין ארוחת שף בבית השף?ארוחת שף בבית השף. מספר גדל והולך של אפליקציות ואתרי אינטרנט מוציאים את מערכת היחסים המסורתית של שפים וסועדים ממסעדות מבוססות אל הבתים הפרטיים של השפים.

לאורך השנים אנו מפיקים קשת רחבה של אירועים מסוגים שונים. למעשה, ניתן להחליט שמגיעים לבית השף במגוון של אירועים קטנים או גדולים, פרטיים או עסקיים, ימי הולדת, הצעות נישואין, השקות מיוחדות, הרמות כוסית בחגים ועוד. כל חגיגה היא סיבה למסיבה ואם אתם מחפשים ליצור אירוע מיוחד ובלתי נשכח, זו הדרך. שיטת אירוח זו מחברת בין סועדים הרפתקנים לשפים עצמאיים שמוכנים לארח ארוחות בבתיהם, כולל ארגון ארוחות גורמה אינטימיות בין זרים. שפים מפרטים את המועדים והמקומות בהם הם יכינו ארוחות מסוימות; הסועדים מזמינים את מה שמעניין אותם, משלמים מראש דרך האפליקציה, ואז פשוט מופיעים ונהנים.

לשפים, גישת ארוחה בבית השף מציעה הזדמנות לרווחים ללא הטרחה, ההוצאות והסיכון של אחזקת מסעדה. עבור הסועדים, זוהי הרפתקה קולינרית אולטימטיבית.

שיטת אירוח מגניבה ומלהיבה

שפים נלהבים מארחים זה מכבר ארוחות ופותחים את בתיהם לציבור, כשיטה ליצירת רווחים מהירים וקלים. הם מגישים משקאות חריפים, מנות גורמה, ומנות בהתאמה אישית להזמנות והעדפות הסועדים. ככל שהמגמה נמשכת, מאות אנשים מזמינים ארוחות בבתי שפים ידועים או פחות מוכרים, ושיטת אירוח זו זמינה בכל הארץ.

ארוחה בבית השף היא שיטת אירוח קולינרי שקיימת כבר שנים, והיא אהובה מאוד על שפים ועל סועדים, בזכות הלוגיסטיקה החלקה מאחורי הרעיון, והגשמת חלום הסועדים להיפגש עם השף האהוב עליהם.

מזמינים מראש, מגיעים ונהנים מאירוע מלכותי

אין צורך לדאוג להגעת החשבון, תשלום, כסף מזומן, עודף או חיובי אשראי, כי התשלום מתבצע מראש. ניתן גם להזמין מנות צמחוניות או טבעוניות, תפריט טעימות, או קוקטיילים צבעוניים וכמובן שפע יין.

ארוחץ שף בבית השף היא סטארט אפ תל אביבי, שמבוסס על שיטות אירוח דומות ברחבי העולם. ניתן להסדיר את ההתכנסויות האלו שקיימות בערים הגדולות ובפריפריה, כחלופה ליציאה למסעדות. השפים נהנים לארח אנשים בביתם ולהציג את המנות החדשות שלהם, ולעתים קרובות מזמינים גם צלמים מקצועיים כדי לתעד את האירוע.

אין צורך לטרוח לבשל לאירועיםארוחת שף בבית השף מתאימה במיוחד לתקופת החגים, כשיש צורך להכין ארוחה מפוארת למשפחה.

שף פרטי מבשל ארוחות לאירועים, ומארח את האירוע בביתו. בגישה זו אין צורך לדאוג לגבי בישול או הזמנת קייטרינג, סידור השולחן, עריכת המנות, והוספת מנות. אתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולאכול אוכל טעים באירוע שלכם!

וזה לא הכול. ארוחת שף בבית השף מתאימה במיוחד לתקופת החגים, כשיש צורך להכין ארוחה מפוארת למשפחה. ראש השנה ופסח הם כמעט תמיד תקופות קדחתניות, וארוחת שף מקלה על הדאגות שלכם במהלך תכנן האירוע. הוא ידאג לכל הפרטים, מהכנת הארוחה, דרך הגשתה ועד לקינוח המתוק.

אין צורך לדאוג לציוד מטבח מקצועי

לשפים פרטיים יש ציוד מטבח מקצועי משלהם, ושיטת אירוח חדשה זו שימושית לאנשים שהמטבח שלהם עדיין אינו מצויד במלואו.

בגישה זו, אין צורך להתעכב על הסדר והארגון או איתור כל הציוד, הרכיבים וחומרי הגלם הנדרשים להכנת הארוחה, שכן שף פרטי משתמש בציוד המתקדם ביותר.

עלות ארוחה בבית שףעלות ארוחה בבית שף לזוג עולה בסביבות 1,200-2000 ₪ לארוחה, והתמחור נקבע לפי 170-450 ₪ לאדם לארוחות בקבוצות גדולות.

עלות ארוחה בבית שף לזוג עולה בסביבות 1,200-2000 ₪ לארוחה, והתמחור נקבע לפי 170-450 ₪ לאדם לארוחות בקבוצות גדולות.

חוץ מזה, כשהבחירה היא בשף יוקרתי עם מוניטין מתקדם, מחיר הארוחה לאדם עשוי להיקבע גם על סך שנע בין 600-800 ₪ או יותר.

חשוב להבין כי המחיר נקבע לפי מגוון רב של קריטריונים כמו למשל, גודל האירוע, סוג האירוע, סוג התפריט שבחרתם, שכן יש הבדל ניכר בין תפריט בשרי לתפריט חלבי או צמחוני במחיר של חומרי הגלם. בנוסף, אם בחרתם להפיק אירוע קונספט למשל אירוע עם תפריט עם אוכל בסגנון יווני או איטלקי, המחיר גם כן עולה. שמדובר בשף המכין את כל הארוחה על בסיס חומרי גלם טריים, הכל נעשה בעבודת יד, אין ספק שגם זה קריטריון המשפיע על המחיר.

הנה קצת סדר במחירים.

מחירון ארוחת שף

סוג האירוע סוג הארוחה מחיר ממוצע לסועד
הצעת נישואין ארוחה רומנטית לשף 1,500-3,000 ש“ח לזוג
יום הולדת ארוחה בסגנון בופה, הגשה לשולחן 250-400 ש“ח לאדם
בר מצווה /בת מצווה ארוחת הגשה 250-450 ש“ח לאדם
חתונה קטנה בופה/הגשה 250-500 ש“ח לאדם
אירוע עסקי בופה 250-400 ש“ח לאדם

לסיכום, ארוחת שף בבית השף תחסוך לכם המון בלאגן ותאפשר לכם לחגוג בראש שקט, רק אתם והקרובים לכם. זו יכולה להיות חוויה קולינרית ייחודית, יוצאת דופן וחד פעמית, ששווה לנסות. אז אם אתם חושבים על דרך מיוחדת לחגוג מאורע בקרוב, זה הזמן להתחיל לברר על שפים שמפיקים ארוחות בביתם ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. תוכלו להתחבר לרשתות החברתיות ולהתחיל לעקוב אחרי שפים מוכרים המקיימים ארוחות בביתם. תוכלו לבחור בין ארוחת דגים נעים וסושי שנחתך ומגולגל במקום, ארוחת בשרים מעולה עם בשר על האש, פסטות טריות עבודת יד או בישול מולקולרי שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?