שפים מארחים בביתם – הטרנד הפופולארי

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

קיים טרנד חדש של אירוח ומדובר על שפים מארחים בביתם. זהו קונספט מקורי ומעניין, כאשר האורחים מקבלים אוויר מיוחדת ונמצאים במרחב של השף שהוא ללא ספק מסקרן. אין מדובר בחדר פרטי במסעדה, כי אם במרחב הטבעי של השף, אשר יכין מאכלים ויארח אתכם כיד המלך. השולחן יהיה מעוצב וערוך באופן מרשים, לא יהיה חסר כלום והוא יהיה מרשים מאוד. יש לתאם את סגנון התפריט הרצוי, האווירה תהיה מאוד מיוחדת והיחס אישי והתחושה אינטימית היום יש מגוון רב של רעיונות שהשפים יודעים ליישם, כאשר הם מארחים את לקוחותיהם.

ממש כמו כל איש מקצוע, השף ירגיש הכי בנוח בסביבה הטבעית שלו ומדובר בסביבת העבודה שלו. הנוחות שלו והמקומות שבהם הואקיים טרנד חדש של אירוח ומדובר על שפים מארחים בביתם. זהו קונספט מקורי ומעניין, כאשר האורחים מקבלים אוויר מיוחדת ונמצאים במרחב של השף שהוא ללא ספק מסקרן מאחסן את המצרכים או הכלים שלו, יקלו על עבודתו בעת הבישול. יש להקפיד כמובן על מוסיקה אהובה ורגועה, המוסיקה חייבת להיות בדציבלים נמוכים, גם שהאורחים יוכלו לדבר ביניהם וכן, שיהיו יחסים טובים בין השף לשכניו. החוויה של להיות אורחים אצל שפים מארחים בביתם, מתאימה לאנשי חברה שמתייחסים באהבה והבנה לאוכל וכל נושא הקולינריה. למשל ההבדל בין לאכול במסעדת שף לבין להתארח בביתו, הוא הבדל של שמיים וארץ. אין כל חוצץ, והאווירה הביתית היא מיוחדת ומשוחררת יותר.

שפים מארחים בביתם – חוויה קולינרית בעלת קונספט שונה

אנו עדים לכך, כי חוויית הקולינריה השתנתה, כאשר אופציות ההסעדה השתנו מן הקצה אל הקצה והפכו מיוחדות ושונות יותר. למשל ניתן ליהנות מאירוח בביתו של השף, לנסיבות מיוחדות כגון פגישת עסקיים, חוויה מיוחדת. למשל ממש כשם שאתם מגיעים לקליניקה של הרופא הפרטי, מה ימנע מהסועדים להתארח בביתם של שפים ידועים? לדעת את סגנון חייהם, לשאול את השאלות, לראות באילו תבלינים הם משתמשים ועוד. ישנם מרכיבים מיוחדים שהשפים מזמינים מחו"ל וכן כל מיני חומרי גלם מיוחדים שמי שמתארח אצל השף ביתו, ישמח להכיר מקרוב את המרכיבים השונים אשר לבטח לא נתקל בהם לא במסעדות ולא בחנויות מיוחדות  המציעות חומרי גלם להכנת ארוחות מיוחדות.

מה שמעניין הוא שתוכלו לקבל את ההסברים השונים, בעת שהשף מבשל במטבח ביתו. תוכלו להתרשם גם מהתנורים, מהכלים המיוחדים אשר בהם מבשל השף ועוד. הארוחה בביתם של השפים, כוללת הנאה של אוויר ואוכל גם יחד. לרוב, מדובר בקבוצות קטנות של אנשים אשר מעדיפים את הקונספט של שפים מארחים בביתם. המתארחים שמגיעים לשפים הביתה, הם אלה אשר יתנו את הטון בבחירת המאכלים שיוגשו. למעשה השפים הם אלה שיכינו את הארוחה המיוחדת לפי העדפות המתארחים.

למי מתאים להתארח אצל השפים בביתם?החוויה של להיות אורחים אצל שפים מארחים בביתם, מתאימה לאנשי חברה שמתייחסים באהבה והבנה לאוכל וכל נושא הקולינריה.

ישנם אנשים שיעדיפו להתארח בביתם של השפים מכמה סיבות למשל: אם מדובר באירוע פרטי של כמה אנשים שמציין מאורע מיוחד בחיים, אירוע סגור של קבוצת אנשים או אורחים חשובים אשר הגיעו מחו"ל. כמו כן, אנשים שכבר מאסו במסעדות, יעדיפו  לופה מקורית וכן, הם לא ישבו בין אנשים זרים. ישנם נשים שמאוד אוהבים ומתעניינים בקולינריה ולכן, הם מסתקרנים לראות מול עיניהם כאשר השף מבשל את המנות שיוגשו ישר לשולחן. ניתן לראות טכניקות בישול מיוחדות למי שאוהב לבשל ומעוניין ללמוד יותר.

גם קהל מהעשירון העליון, יעדיפו את הרעיון הנהדר הזה של שפים מארחים בביתם.. מדובר על יותר אינטימיות ופינוק אמיתי ניתן לנהל שיחות שלא ישמעו אותן, לא כמו במסעדה למשל, כאשר המון אנשים נמצאים בה. כל הנושא של שפים מארחים בביתם, גבר בעת משבר הקורונה והסגרים, שלא ניתן היה לצאת לבלות במסעדות ולכן, השפים מצאו דרך מעניינת ומקורית לחוויה ללקוחות שהיא ממש פינוק קולינארי.  בזמנו היה איסור להגיע לאירוע מעל ל-50 איש, מה שגרם לרעיון המיוחד הזה שבהחלט משך המון אנשים להגיע אל ביתם של השפים המובילים בארץ ולחוות חוויה מיוחדת.

להרגיש אח"מים בביתו של השףיעדיפו את הרעיון הנהדר הזה של שפים מארחים בביתם.. מדובר על יותר אינטימיות ופינוק אמיתי ניתן לנהל שיחות שלא ישמעו אותן, לא כמו במסעדה למשל, כאשר המון אנשים נמצאים בה.

זו בדיוק התחושה שחשים מי שכבר היה חוויה מיוחדת של אירוח בביתו של השף. מדובר בפנטהאוז, או ווילה מעוצבת בעלת אווירה מיוחדת וביתית שכבר חשים את האנרגיות הטובות של השף. היום ניתן לראות כי הקונספט הזה, מתחיל להיראות בכל האזורים בארץ, כך שאם אתם מאזור הצפון, תמצאו אירוח מיוחד בביתם של שפים ידועים, אם אתם בערים אחרות ברחבי הארץ, תוכלו בקלות למצוא את השפים המארחים בביתם ולבחור את השף שמתאים לכם ביותר. למעשה מדובר במין "מיני אירוע" מיוחד ואינטימי עם האנשים המוכרים לכם או להזמין לשם את מי שאתם מעוניינים להרשים, למשל אנשי עסקים וכדומה.

יש שאוהבים מאכלים איטלקים, צרפתים, מטבח חלבי או בשרי ומנות מיוחדות  שמאופיינות לשפים מסוימים. זו ההזדמנות שלכם, לבחור בעצמכם את השף שיארח אתכם בביתו. הטרנד הזה התחיל כבר בכל מיני מדינות בעולם, כך שישראל נתפסה אף היא לטרנד זה של שפים שמבשלים בביתם. אנשים  רואים את השפים שמארחים אותם בביתם באופן אחר.לכל שף  יש סיפור מעניין ומסקרן והוא בזמן שמכין את הארוחה, כאשר הוא אף מוזג יין משובח לאורחים, מספר את סיפורו המעניין על חיי הקולינאריה. כך למשל אם אתם מעריצים שף מסוים מתוכנית טלוויזיה ואתם מתחברים לסוג המאכלים שהוא מכין, תוכלו להכיר אותו מקרוב יותר, כך שגם זו חוויה והתרגשות בפני עצמה.  היום זה כבר אינו מפליא, שתופעת שפים שמארחים בביתם הולכת ותופסת תאוצה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?