שף פרטי עד הבית לזוג

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

זוגות עוברים עליות ומורדות בחייהם ולכן, יש להכניס קורטוב של פלפל או אש שתצית את האהבה. זו הסיבה כי ביום מיוחד כגון יוםביום מיוחד כגון יום נישואין, או כל אירוע רומנטי אחר, אין כמו להזמין שף פרטי עד הבית לזוג נישואין, או כל אירוע רומנטי אחר, אין כמו להזמין שף פרטי עד הבית לזוג, כך שהאווירה תהיה רומנטית והמומנטום יותר ממיוחד ומקורי. אם במידה ומדובר ביום נישואין ראשון, אין כמו הזמנת שף פרטי עד הבית שיגרום לאווירה רומנטית ותפריט שכולו מכיל אהבה, יין טוב ומוסיקת רקע מתאימה. השף יסייע לכם לשדרג את מראה הבית ולייעץ לכם מה צריך על מנת  להכין ארוחה מיוחדת זו. למשל נרות, מפה מיוחדת בסגנון רומנטי, כלי הגשה ותשומת לב לכל פריט שיהיה בשולחן כך שיקנה אווירה מתאימה.

למרות שזוגות רבים, אוהבים מאכלים מסוימים, ם יכולים בהחלט להיות פתוחים למאכלים חדשים, אשר יתאימו לטעמם. לכן, יש להתייעץ עם השף, כך שהוא ישאל אתכם את השאלות הנכונות, לפני שיחליט על תפריט רומנטי זוגי שיבשל בביתכם. ניתן יהיה להפתיע את בת או בן הזוג באמצעות מתנה מיוחדת כגון תכשיט, שיהיה בעיתוי מוצלח. השף ישאל אתכם גם לגבי הציוד הקיים בביתכם, כך שהוא יוכל להשתמש לפחות בחלק ממנו, כך שידע מראש מה  עליו להביא איתו לארוחה.

שף פרטי עד הבית לזוג – מה השלב הראשון?לפני שתזמינו שף פרטי עד הבית לזוג, יש ליצור עימו קשר, כך שיוכל להכין עבורכם את התפריט.

ראשית, לפני שתזמינו שף פרטי עד הבית לזוג, יש ליצור עימו קשר, כך שיוכל להכין עבורכם את התפריט. בגלל שלכל שף יש את ההתמחות הספציפית שלו באוכל, יש לבחור נכון את השף, כך שתוכלו לשוחח עימו לגבי הרכבת התפריט. למשל אם יש לכם העדפות מיוחדות, יש לציין זאת לשף. ארוחות מושקעות ורומנטיות, הולכות נהדר עם חיי הזוגיות. יש שמעוניינים להזמין שף פרטי לביתם, על מנת להכניס קצת חיים ורומנטיקה בשגרה המעייפת של חיי היום, יום, המטלות, הילדים וכדומה. הכי כייף ואינטימי, זה להזמין שף פרטי עד הבית לזוג, כך שהזוג נמצא במקום הטבעי והמוכר שלו וכן, אם מדובר בהפתעה, אין כמו להפתיע את בן או בת הזוג עם ארוחת שף פרטי.

הרבה יותר נוח והתחושה היא מיוחדת ויוקרתית, כי לחפש מסעדה, לצאת לפקקים בעיר, לחפש חניה כל אלה יכולים להיחסך מכם, כאשר אתם מזמינים שף פרטי שיכין לכם מאכלי גורמה שלא תמצאו באף מסעדה. מדובר על חוויית חושים מעולם אחר, יין טוב ואיכותי וחוויית טעם שלא תישכח במהרה. עבור גברים ונשים, מדובר במחווה מרגש מבן או בת הזוג שהוא הרבה יותר מסתם מתנה לאירוע חשוב. אם אתם מתכננים ערב מיוחד רומנטי בשניים, זה הזמן להתחיל ולשריין מראש את התאריך, היות ושפים פרטיים עסוקים מאוד ויש לתכנן מראש את תאריך האירוע המיוחד.

מדוע בני או בנות זוג יעדיפו להזמין שף לארוחה רומנטית בביתם?להזמין שף פרטי עד הבית לזוג, כך שהזוג נמצא במקום הטבעי והמוכר שלו וכן, אם מדובר בהפתעה, אין כמו להפתיע את בן או בת הזוג עם ארוחת שף פרטי.

בישול זה בהחלט סוג של אמנות, כשאר זה נוגע לבן או בת הזוג שלכם, הכנת ארוחה רומנטית, עשויה להיות מטלה לא פשוטה. הסיבה היא, כי אתם מעוניינים להפתיע את בת הזוג או בן הזוג בארוחה מיוחדת ובקונספט מיוחד ומקורי. זה הזמן להשקיע באירוע מרגש כאשר תזמינו שף פרטי עד הבית לזוג, כך שתוכלו לבחור בעצמכם את התפריט המושלם. ניתן לשלב מנות לא שגרתיות שלא טעמתם עד כה, כך שהארוחה תהפוך להצלחה מסחררת. ישנם זוגות שיצטרכו לבחור גם לגבי המיקום, אם אלה שמעוניינים להזמין את השף למקום רומנטי בטבע, או בביתם. האופציה השנייה של הזמנת השף לביתכם, תהיה הרבה יותר זולה, היות וארוחת שף פרטי בטבע לזוגות, מצריכה ציוד מיוחד מה שיעלה הרבה יותר מאשר ארוחת שף בביתכם.

מדוע זוגות רבים מעדיפים ארוחות שף חלביות בביתם?שף פרטי עד הבית לזוג, יהיה יקר יותר מאשר ארוחת שף לכמה אנשים, בגלל שמדובר בארוחה מושקעת שיש לתת בה הרבה תשומת לב למגוון פרטים. 

יש לציין כי ארוחות חלביות, מצריכות הרבה יותר יצירתיות ועל זה יעידו הרבה שפים ידועים. כמות המרכיבים השונים וחומרי הגלם וכן אופן ההכנה, דורשים ידע ומקצועיות רבה. כמו כן, ארוחות ערב חלביות, הרבה יותר קלות לעיכול מאשר מאכלים בשריים. יש שיאהבו ארוחת דגים מיוחדת שהיא גם קלה לעיכול הרבה יותר מאשר ארוחה בשרית שיכין השף. למרות שזה יכול להישמע מוזר, שף פרטי עד הבית לזוג, יהיה יקר יותר מאשר ארוחת שף לכמה אנשים, בגלל שמדובר בארוחה מושקעת שיש לתת בה הרבה תשומת לב למגוון פרטים.  זוהי דרך נהדרת להביע את אהבתכם כלפי בן או בת הזוג, זוהי הדרך המושלמת ליהנות מקולינאריות נפלאה לצד בן/בת הזוג ולהצית שוב את הלהבה לכן, רבים מהזוגות אינם מהססים והם מגיעים מהר למסקנה כי ארוחת שף פרטי עד הבית לזוג שווה כל שקל שהם השקיעו.

לרוב, לאחר ערב מדהים של ארוחת שף פרטי עד הבית לזוג, יישאר עוד הרבה מהמאכלים המדהימים, היות ומנות גורמה, עשויות להגיע ל-5 מנות לכל אחד, כך שתוכלו לאחסן חלק במקרר ולהמשיך ליהנות מהאוכל המדהים גם למחרת. בגלל שהכמות של השפים המקצועיים היא די גדולה, יש להתמקד בסגנון והתמחויות האוכל שמכינים השפים, למצוא שף שאתם מעדיפים הקרוב לאזורכם, להיפגש עם לפחות שלושה שפים, להחליט ולשריין את התאריך הרצוי לכם.

ערב רומנטי  וארוחה מושלמת שתוכן באמצעות שף מקצועי

כאשר השף המוכשר שתזמינו, יכין מולכם את המנות, ממש כמו שאתם אוהבים, לא תרגישו את הצפיפות במסעדות שבהן הייתם רגילים לאכול עד כה. המחיר הוא אחיד וידוע מראש והכול יזרום ללא עיכובים. אם החלטתם לפנק את בן או בת הזוג, לרגל אירוע מיוחד, זה הזמן לתת לו או לה להרגיש מיוחד/ת וכמה השקעתם על מנת לתת לו או לה, את תשומת הלב במתנה קולינארית מפתיעה ובאווירה אינטימית ורומנטית מאין כמוה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?