שף פרטי עד הבית – חוויה מפנקת מעולם אחר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

ישראלים רבים עד לא מזמן, היו אוהבים לאכול במסעדות שוות. היום בגלל משבר הקורונה, רבים החלו לאמץ מנהגים אחרים, הקשורים הן למאכלי גורמה והן להעשרת חיי החברה. למשל, היום מקובל יותר לערוך ישיבה מעניינת עם החברים האהובים, כאשר בכל פעם מזמינים סדנה מעניינת והראשונה בהן היא שף פרטי עד הבית. היום, מנהג זה כבר הפך להיות פופולארי, כאשר רבים אוהבים ללמוד על הכנת מתכונים מיוחדים ואין יותר טוב, מאשר ללמוד משף פרטי וידוע בעל ניסיון רב שנים. יש זוגות, אשר מעוניינים להפתיע את בן/בת הזוג החוגגים יום הולדת ואפילו ימי נישואין. הדרך המקורית, האינטימית והרומנטית ביותר שתמיד תשאיר טעם טוב בפה היא הזמנת שף פרטי עד הבית.

יש כאלה שמעוניינים באירועים אינטימיים של מעט מוזמנים ולכן הם מזמינים שף עד לביתם ואירועים אלה, כוללים: מסיבת יום הולדת, אירוע עסקי ומצומצם שמתקיים בביתו של מנהל החברה, ארוחות גג גדולות, אירוע משפחתי אינטימי, חתונה קטנה בבית או יותר נכון בחצר הבית ועוד. השלב הראשון הוא, ליצור קשר עם שף פרטי ומוכר. השף יכין ארוחה זוגית או לפי כמות המשתתפים באירוע. ניתן לבקש וליצור אווירה רומנטית וליידע מראש את השף, באיזה סוג ארוחה מדובר, כך שהוא יתאים הן את התפריט המתאים, היין המתאים וכמובן את האווירה הנכונה. כמובן שהזמנת אורחים לביתכם לאירוע מיוחד, תמיד יכולה להיות מושקעת יותר, באמצעות הזמנת שף פרטי עד לביתכם. כאשר ישנם מעט מוזמנים או אורחים, אתם תוכלו להשקיע יותר והמחמאות על הארוחה המיוחדת שהשקעתם באמצעות שף עד הבית, לא יאחרו לבוא.

שף עד הבית – מיטב חומרי הגלםהיום מקובל יותר לערוך ישיבה מעניינת עם החברים האהובים, כאשר בכל פעם מזמינים סדנה מעניינת והראשונה בהן היא שף פרטי עד הבית.

שפים מקצועיים, משקיעים בחומרי הגלם להכנת ארוחות גורמה מיוחדות יש לומר מראש לשף איזה ציוד יש בביתכם, כך שהוא יוכל להשתמש בציוד הקיים בבית, או שיביא עימו את הציוד שלו. השף ישב עמכם, כך שידע אילו סוג מאכלים ותפריט אתם אוהבים או המוזמנים שלכם אוהבים לפי ההיכרות האישית שלכם עם המוזמנים או עם בני הבית. יש לוודא אם למשל יש מי מהמוזמנים שרגיש לגלוטן או ללקטוז, כך שהשף יתאים את התפריט לכולם וכן, אם מדובר במאכלים כשרים או לא. יש למשל שיעדיפו ארוחת ערב או אפילו ארוחת וקר של מאכלים חלביים, אך יש שיערכו אירוע עם מיטב הבשרים. תוכלו לתכנן את התפריט בעוד מועד עם שף פרטי עד הבית, כגון מנה ראשונה, מנה עיקרית ומנת קינוחים. כל היופי בהזמנת שף עד לביתכם שהוא מכין את הארוחה מול עיניכם. כמו כן, השפים חביבים ויכולים לתרום לאווירה, כאשר הם מספרים על עצמם וכן, משתפים אתכם בחוויות מצחיקות שעברו בעולם הקולינריה.

יש לציין, כי לכל שף פרטי, יש את המומחיות שלו בתחום הקולינריה, כך שתוכלו לברר פרטים רבים יותר למשל אם מדובר במאכלים בשריים, מאכלים אסיאתיים, מאכלים איטלקים וכדומה. מומלץ לעדכן את השף הפרטי, לגבי המנות האהובות עליכם, מה שיתרום המון לאירוע.הרבה יותר זול להזמין שף פרטי לאירוע אינטימי, מאשר לשכור מקום ולהזמין קייטרינג וכן, מדובר על אירוע מיוחד ואטרקטיבי, כאשר השף מבשל ארוחות ומנות מיוחדות מול המוזמנים אשר מוצאים בבישול של השף אטרקציה מיוחדת.

מסיבת רווקות עם שף עד הבית – מסיבה בלתי נשכחתתוכלו לתכנן את התפריט בעוד מועד עם שף פרטי עד הבית, כגון מנה ראשונה, מנה עיקרית ומנת קינוחים. כל היופי בהזמנת שף עד לביתכם שהוא מכין את הארוחה מול עיניכם.

מה יותר טוב, מאשר להזמין שף פרטי עד הבית למסיבת רווקות. אין מדובר במותרות לעשירון העליון, כי אם מחיר סביר ושף ידוע אשר יבשל ארוחת מלכים מול המוזמנות והכלה המיועדת. הבנות והכלות שיהיו באירוע, לומדות לבשל מנות מיוחדות שהן יוכלו להתגאות בהן, בכל ארוחה מיוחדת אשר הן תוכלנה להתגאות בה מול האורחים. השפים מעודכנים במנות מיוחדות ואף יוצרים מנות משלהם, כך שאפילו שהישראלים טסים לחו"ל לחוות חוויות קולינריות, הם מוצאים כי הקולינריה בישראל מאוד מפותחת.

אחד המוטיבים המרכזיים בכל אירוע אם קטן או עם אירוע רב משתתפים הוא האוכל שיוגש באירוע זה. ארוחות שף ביתיות, יהיו תמיד באופנה ותפסו תאוצה בשנים האחרונות. מי שמשקיע באירוע מיוחד, יזמין שף עד הבית, כך שניתן יהיה למצוא אטרקציה נפלאה, היות ורבים מהישראלים, עוקבים אחר תוכניות השף בטלוויזיה ומוצאים באירוע מסוג זה עניין רב.

שפים פרטיים בכל אזורי הארץ

בגלל שכל הקונספט של הזמנת שף פרטי עד הבית, ניתן לבחור את השף, לפי אזור מגוריכם, מה שיקל הן על הבחירה והן על התשלוםמה יותר טוב, מאשר להזמין שף פרטי עד הבית למסיבת רווקות. אין מדובר במותרות לעשירון העליון, כי אם מחיר סביר ושף ידוע אשר יבשל ארוחת מלכים מול המוזמנות והכלה המיועדת. לשף. רבים מהשפים ידועים בתקופת הסגרים בקורונה, מצאו דרך להתפרנס, כך שהם מציעים ללקוחותיהם מחירים סבירים, מה שיעיל לשני הצדדים הן לשף והן ללקוחות.אנשים רבים אוהבים סדנאות בישול וזוהי דרך נהדרת לערוך סדנאות בישול וליהנות מהאוכל אנין הטעם של טובי השפים. ניתן גם להזמין שף עד הבית אם מעוניינים בסדנאות בישול של מאכלים מסוימים, אם מאכלים חלביים, בשריים או אפילו סדנת מתוקים וקינוחים, מה שלבטח המוזמנים שלכם יאהבו לראות, ללמוד וכמובן לטעום. ישנם אנשים צמחוניים שמעוניינים בארוחה צמחונית עשירה ולכן, הפתרון לארוחה חגיגית מושלמת היא בחירת שף שמתמחה במאכלים צמחוניים.

 

השף ישמח לתת לכם מתכונים מנצחים שתוכלו להכין בעצמכם לבני המשפחה ולאורחים. במקום להזמין אמן חושים או כל אמן אחר, אין כמו להזמין שף מוכר, אשר יגיע עד אליכם עם כל חומרי הגלם שהוא יכין מהם ארוחות נפלאות ואפילו מנות קינוח מדהימות. אם מדובר בסדנת שף, המשתתפים במסיבה או באירוע המיוחד שלכם, יוכל ליטול חלק פעיל בבישול, כאשר השף יחלק אותם לקבוצות לפי מספר המוזמנים. אם מדובר באירוע גדול יותר, למשל מעל 100 מוזמנים, הוא יגיע עם צוות שלו אשר יכיל עוזרי שף, מלצרים ועוד. תמיד מומלץ לקחת טיפים יעילים משף מקצועי, עוד לפני קיום האירוע, היות והידע וניסיון רב השנים של שף מומחה, אשר מספק שירות של בישול עד הבית, יוכל לגרום לאירוע שלכם להיות פשוט מוצלח יותר.

מופע בישול אצלכם בבית

אם אתם לא מעוניינים לצאת מהבית, בא לכם לאכול טוב ואין לכם את הכישרון לבישול או הכוח לבשל, או שאתם מעוניינים בארוחה מיוחדת, הפתרון הוא הזמנת שף שיגיע עד לפתח ביתכם. אם החלטתם על אירוע אינטימי או מסיבה לרגל אירוע מיוחד, תוכלו לגרום לדרך מיוחדת קונספט מדהים לעריכת האירוע או המסיבה. ישנם שפים מלאי חוש הומור שתוך הכנת הארוחות, הם יספרו לכם בדיחות ואפילו יזמינו את בעל האירוע שיכין עימם יחד קינוחים, או יסייע להם בכל מיני מטלות. זוהי דרך מעולה לשבור את השגרה, כאשר  האירוע שלכם יהיה בעל קונספט אחר, שונה ומדליק.  יש שמעריצים את האוכל היפני, הסיני, ההודי וכדומה, כך שניתן למצוא שף המתמחה במאכלים מסוימים אלה. השפים בישראל עברו הכשרות גבוהות גם בארץ וגם בחו"ל כך שההיצע הוא רב ועליכם רק לבחור נכון את השף שיגרום לכם ולמוזמנים שלכם להתפעל מהטעם, הבישול והאווירה המיוחדת.

כאשר השף יגיע אליכם, הוא כבר יכין מראש לא רק את חומרי הגלם הדרושים לסגנון הבישול שביקשתם, כי אם גם את כלי ההגשה המתאימים והאופייניים לתרבות הבישול המסוימת שאותה בחרתם. אם יש לכם בקשות מיוחדות, תוכלו לבקש מראש מהשף שיגיע אליכם. אם חשקה נפשכם במסיבת יום הולדת מיוחדת לבן או בת הזוג שהם חובבי בישול וידע רב בקולינריה, אין כמו הזמנת שף פרטי עד הבית. אין מתנה טובה מזו,, לבן או בת הזוג, כך שאתם תקלעו ישר למטרה. מי שמעוניין להציע נישואין לבת הזוג, יוכל לעשות זו בדרך מקורית של ארוחה רומנטית ובאווירה מיוחדת כאשר יזמין שף שיגיע עד לביתו. גורם ההפתעה בהחלט משחק כאן תפקיד חשוב וכן ההשקעה בהצעת נישואין מקורית זו, תשבה את ליבה של בת הזוג.

איך נדע להזמין שף מקצועי לביתנו?

אין כמו מי שכבר רכש ניסיון והזמין שף לאירוע או לארוחה פרטית בביתו. זו הסיבה, כי יש להזמין שף  מומלץ, או אפילו להיכנס לפורומים שיש בהם חוות דעת של אנשים שהיו מרוצים מהמזון שהכין השף ומהשירות שהעניק לאותו אדם או לאותם אנשים.  אם מדובר על מאכלים כשרים, יש לחפש ברשת שפים שמבשלים מכלים כשרים, כך תוכלו למצוא שמות רבים של שפים מקצועיים שמבשלים מאכלים כשרים. לגבי המחיר, תוכלו לבצע סקר שוק בין כמה שפים באזורכם שהם מוכרים, כך שתדעו כי ביצעתם את הבחירה הנכונה ביותר.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?