שף פרטי לאירועים בבית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

הרבה אנשים אוהבים לצאת לבלות למסעדות שמציעות ארוחות שף. מצד שני, בגלל שינוי אורח החיים בגלל שמבר הקורונה, אנשיםאנשים הפכו את הרגלי הבילוי שלהם ומעדיפים לבלות ולארח חברים ובני משפחה בביתם ולכן, שף פרטי לאירועים בבית הפכו את הרגלי הבילוי שלהם ומעדיפים לבלות ולארח חברים ובני משפחה בביתם ולכן, שף פרטי לאירועים בבית, יכול להיות הרעיון הטוב ביותר, מה שיקנה רושם טוב ואווירה מיוחדת באירוח. אפילו אם אתם בעלי ידע רב וידי זהב בבישול, לא תמיד יהיה לכם החשק לעבוד שעות רבות במטבח, לגרום ללכלוך ולבלגן והזמן יהיה ארוך לבישול, היות ואין מי שיסייע לכם במלאכת הבישול.

שף פרטי לאירועים בבית, תמיד מודע לצרכיהם של לקוחותיו לאחר  שהשף תיאם מול הלקוח, הוא יבין היטב מה צרכיו. יש לוודא לגבי הניסיון של השף, היכן למד, באיזה אוכל הוא מתמחה וכמה שנים הוא בשוק. יש לשים לב גם להמלצות יש לשכור שף פרטי בהתאם לדרישותיכם, למשל בקשו לטעום מהתבשילים שהוא מכין, כך שתוכלו כבר להבין, אם השף עומד בסטנדרטים שלכם. רבים אוהבים לערוך אירועים ביתיים, גם אם מדובר באירוע משפחתי, אירוע עם חברים כגון ימי הולדת, מסיבת גיוס, מסיבת רווקים ורווקות וכדומה. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא, לשכור את שירותיו של שף פרטי לאירועים בבית.

שף פרטי לאירועים בבית יגיע עם כל מה שצריךשף פרטי לאירועים בבית, תמיד מודע לצרכיהם של לקוחותיו לאחר  שהשף תיאם מול הלקוח, הוא יבין היטב מה צרכיו.

שף פרטי לאירועים ביתיים, מגיע עם כל הציוד, הכולל אפילו מטבח מקצועי יחד עם כלי הגשה, צלחות מפיות סכו"ם ועוד. יש לציין, כי קונספט של שף פרטי לאירוע ביתי קטן, יכול להתאים לכמות של בין 25-50 מוזמנים לכל היותר. קיים הבדל מהותי, בין שירותי קייטרינג, לבין שף פרטי. יש לציין כי הזמנת שף פרטי הביתה, לאירוע מיוחד, זוהי חוויה אשר יכולה לגרות את החושים של כל אחד, ותשאיר טעם של עוד. אין צורך לטרוח יותר במטבח, הזמינו שף פרטי ותוכלו ליהנות מאירוח נפלא, אפילו אתם כבעלי הבית, כאשר השף יארח אתכם..

מדובר על ארוחת גורמה שהשף הפרטי יכין לכם, בסביבה המוכרת לכם. זהו אירוע אישי שכל המוזמנים יהיו מעוניינים לקחת בו חלק. גם אם מדובר בכמות של כמה עשרות מוזמנים, השף יוכל להתמודד מול כמות כזאת. מדובר על שף שממש כיף ליהנות ממנו, כאשר יכין מולכם מנות מיוחדות הכוללות: מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים מושלמים.

אז כמה עולה הזמנת שף פרטי עד הבית?מסיבת רווקים ורווקות וכדומה. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא, לשכור את שירותיו של שף פרטי לאירועים בבית.

כשאר אנו מחפשים לדעת מה המחיר של שף פרטי לאירועים עד הבית, קשה לקבוע מה המחיר, היות ואין מחיר אחיד. ישנם כל מיני פרמטרים שיש לקחת בחשבון. למשל הפרמטר החשוב והמכריע ביותר, הוא כמות המוזמנים. קיים הבדל בין 10 מ וזמנים או סועדים יותר נכון, מאשר 20 או 25 מוזמנים. יש להתחשב במספר המנות שיוגשו לכל סועד. כמו כן, יש הבדל בסוג האירוע אשר לכבודו תזמינו את השף. לדוגמא, אם מדובר על ארוחה זוגית ורומנטית, היא תהיה הרבה יותר מושקעת, מאשר ארוחת שף לאירוע ביתי. יש לתכנן מראש ולשריין את התאריך לאירוע שאתם מתכננים בביתכם. לכן, יש לשריין מראש תאריך, היות והיומנים של השפים הפרטיים מתמלאים מהר.

מומלץ להיפגש עם השף הפרטי, יש לטעום מהתבשילים שלו, לסגור תפריט, מחיר ועוד נושאים שקשורים לאירוע שלכם. המחיר שתסגרו,לבטח אנשים ששומעים את ההגדרה שף פרטי לאירועים בבית, פוחדים ממחירים גבוהים. אבל כאשר האירוע הוא בסר גודל קטן, אפשרות זו היא ממש מושלמת העניין הוא, שבאירועים גדולים, יש לסגור על כמות מסוימת של מנות אוכל יהיה תלוי כמובן גם בסוג התפריט, היות וכאן, השמיים הם הגבול ולכן, יש לחשב נכון את ההוצאה ואת התקציב אשר עומד לרשותכם. ישנם יתרונות רבים בהזמנת שף עד הבית, למשל לאחר שהאורחים יהיו מרוצים מארוחת השף הפרטי וילכו לביתם, השף יחד עם הצוות שלו, יאחסן את מה שנשאר מהמאכלים שהוא בישל בקופסאות אחסון. ההטבה הנוספת היא, שלא תהיו מתוסכלים מלכלוך ואי סדר, היות והצוות של השף, יארגן את המקום שבו בישל מחדש, כאילו מעולם לא בישלו בו ארוחת שף לכמות המוזמנים.

בחירת התפריט שיוגש באירוע הביתי

יש לבחור נכון את התפריט אשר יוגש באירוע הביתי שלכם. מי שאוהב תפריט בשרי, אין די בכך, היות ויש להתחשב בטעם של המוזמנים, על מנת שיוכלו לטעום וליהנות מהמאכלים של השף. מלבד התחושה של האינטימיות במסיבות ואירועים מושקעים וקטנים, השף מכין למעט אנשים מאכלי גורמה, כך שהמאכלים יהיו יותר מדויקים וטעימים, מאשר במנות גדולות להרבה אנשים. משף אשר מכין בעצמו את המנות מול מוזמנים באירוע אינטימי, יכול להבטיח כי כל מנה שיכין, תצא מעולה.

יש לציין, כי לבטח אנשים ששומעים את ההגדרה שף פרטי לאירועים בבית, פוחדים ממחירים גבוהים. אבל כאשר האירוע הוא בסר גודלישנם לקוחות שמזמינים שף פרטי לאירוע ביתי, כאשר הוא מעוניין כי המאכלים שיכין השף, יהיו כשרים. קטן, אפשרות זו היא ממש מושלמת העניין הוא, שבאירועים גדולים, יש לסגור על כמות מסוימת של מנות אוכל, מה שגורם לרבים להוציא סכומים גבוהים מאוד של כסף, כאשר אין להם שימשו במנות אלה. למעשה, התשלום לשף הפרטי שיגיע לביתכם, יהיה רק עבור האוכל שהוא מכין, כך שאין לשאת בהוצאות נוספות חוץ מהאוכל ועבודתו של השף.. יש להגיש לאורחים תפריט בריא, כך שאם מדובר בארוחה בשרית, השף יקפיד על בחירת בשר רזה. יש שיעדיפו ארוחות חלביות או ארוחת הכוללות גם דגים, מה שיאפשר לאורחים ליהנות מקינוחים חלביים עשירים במיוחד במרקם ובטעם.

קריטריונים מנחים למציאת שף עד הבית

היום כאשר האינטרנט נמצא ברשותנו כל שעות היממה, אנו נוכל תמיד להיכנס לאתרי שפים, לבחון את המנות השונות ואת ההתמחויות של השפים השונים, מה שיקל לבחור את התפריט והשף שנראה הכי מתאים לאירוע הביתי. יש אנשים שהולכים על שימות של שפים מפורסמים ויש שבוחרים לפי התחושה שלהם, כך שהכול תלוי בבחירה והעדפות האישיות של כל אחד. כמו כן, אפשר למצוא מחירים להיכנס לפורטלים של שפים ולדעת גם מה המחירים של התפריטים השונים. ככל שיהיה לכם יותר מידע, כך תשכילו לבחור נכון שף מתאים. היום כבר לא מזמינים מגשי אירוח, היות וכל הקונספט של האירוח השתנה והיום הדרישות עלו.

הישראלים אוהבים לארח וכן, מבינים מאוד בקולינריה ולכן אירוח כמו שף פרטי עד הבית, יכול להיות אירוח מושלם או אירוע מיוחד ואינטימי בביתכם. כאשר מארחים אנשים באירוע ביתי, ניתן לפי ההיכרות עם המוזמנים, לדעת גם איזה סוג של מאכלים השף יכין עבורם, כך שכולם יהיו מרוצים.

כיצד ניתן למצוא שף פרטי כשר?תוכלו לבקש מהשף שלכם, לערוך סדנת בישול מול המוזמנים, כך שהאורחים יגלו עניין וימצאו אטרקציה. אירוע עם שף פרטי לאירועים בבית

ישנם לקוחות שמזמינים שף פרטי לאירוע ביתי, כאשר הוא מעוניין כי המאכלים שיכין השף, יהיו כשרים. הבעיה היא שכאשר הרוב של המוזמנים אוכל רק מאכלים כשרים, אין ברירה, כי אם להזמין שף שמכין מאכלים כשרים. ראשית, יש להתעניין בין חברם ומשפחה, אשר ייהנו להמליץ לכם על שף כשר ופרטי שיכין מאכלים כיד המלך והמוזמנים שלכם ממש יאהבו אותם. אם מדובר על אירוע משפחתי פרטי בבית, יש לשים לב, כי השף יכין לא רק אוכל כשר, כי אם גם מנות מיוחדות לילדים. אם אתם יודעים על מוזמנים שהם חולי צליאק או חולי סכרת, או מי שאלרגי לכל מיני חומרי גלם, יש ליידע את השף, על מנת שגם המוזמנים האלה, לא יפספסו, את כישורי הבישול של השף הפרטי וכן, הם יזכו לטעום מאכלי גורמה שמתאימים לאלרגיות שלהם או לבעיה הרפואית אשר ממנה הם סובלים.

שף פרטי, מגיע עם צוות, אשר מסייע לשף, כאשר הוא מנקה, מגיש ועוד. זה אחד מהיתרונות הבולטים של הזמנת שף פרטי לאירועים ביתיים. מבחינת הביטחון שלכם בסוג המזון, מדובר על חומרי גלם טריים שמאוחסנים במקרר שלכם, מי שמזמין את השף הפרטי לאירוע. משטחי העבודה, הכיור והרצפות, תהיינה נקיות, במשך כל זמן הבישול ולאחר הבישול. תוכלו להזמין ארוחה רומנטית ואינטימית עם בן/בת הזוג. ישנם שפים פרטיים, אשר מתמחים בסוג אירוע זה ואף יודע ליצור אווירה מיוחדת ורומנטית, תפריט מתאם, יין טוב ועוד. יש כאלה שיאהבו להזמין שף פרטי מוכר, מתוכניות הבישול בטלוויזיה.  דבר זה, יגרום לעניין רב והפתעה נעימה בקרב המוזמנים שלכם. השף הפרטי, ידע היטב לתת את השואו הקולינרי המתאים. ישנה איזה שהיא בעיה קטנה היא התחושה של שבירת  הקרח בין השף למוזמנים, זה בדיוק כשם שאתם מזמינים אדם זר לחדר המיטות שהוא המקום הכי אינטימי. יחד עם זאת, שפים פרטיים מנוסים, יודעים כיצד לשבור את הקרח, באמצעות חוש הומור מפותח.

אופציה נהדרת בהזמנת שף עד הבית

תוכלו לבקש מהשף שלכם, לערוך סדנת בישול מול המוזמנים, כך שהאורחים יגלו עניין וימצאו אטרקציה. אירוע עם שף פרטי לאירועים בבית, יגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח, למרשים וכזה שלא יפסיקו לדבר עליו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?