שף פרטי איטלקי מביא את פילוסופיית הקולינריה האיטלקית למטבח שלכם

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

קולינריה איטלקית עוסקת בצלילי סכו"ם על צלחות וצחוקים של אנשים שמתענגים על מאכלים טעימים. לא סתם האיטלקים נתפסים בכל העולם כאנשים שיודעים לחיות את החיים ויודעים לחיות אותם הכי טוב שאפשר. השילוב בין היין לפסטה הטריה בניחוחות של ירקות עונתיים, האספרסו הטוב בעולם לבין הגלידה המושלמת, פירות הים והפיצה, כל אלה מאפיינים את המטבח האיטלקי ועושים לכולנו חשק לעוד. שף פרטי איטלקי מתמחה בהכנת לחמים טריים ופסטות מגולגלות ביד, כתענוג שאפשר לחלוק עם כולם. הוא משחזר באמצעות המטבח שלו את זיכרונות הקולינריה האיטלקית המקורית ומביא את הטעמים המופלאים למטבח שלכם.

קייטרינג של שף פרטי איטלקי מחדד את גישת הקולינריה האיטלקית עם הגישה הקולינרית של היום, אבל עם מחויבות לשמירה על מסורת איטלקית באמצעות מרכיבים איכותיים. באירוע שלכם הוא מציג את המורשת האיטלקית שלו ואת אהבתו לאוכל איטלקי קלאסי.

מהי פילוסופיית הקולינריה האיטלקית?שף פרטי איטלקי מתמחה בהכנת לחמים טריים ופסטות מגולגלות ביד, כתענוג שאפשר לחלוק עם כולם. הוא משחזר באמצעות המטבח שלו את זיכרונות הקולינריה האיטלקית המקורית ומביא את הטעמים המופלאים למטבח שלכם.

מטרת שף פרטי איטלקי היא יצירת מנות מהנות במיוחד קל להבין וששורשיהן במסורות האיטלקיות, אבל נותנות להן טוויסט בינלאומי ברמת אוכל משובח. היכולת הזו להכניס חווית אוכל מעולה לבתיהם של האורחים מבדילה את החוויה מחוויות אוכל אחרות שזמינות היום.

לשפים פרטיים איטלקיים יש כבוד מוחלט לחומרי גלם באיכות גבוהה, והם משתמשים בתוצרת מקומית ככל האפשר. במילים פשוטות, שף פרטי איטלקי עוסק ביצירת מנות מדהימות שמיוצרות באהבה, שהאורחים שלכם יוכלו לזכור במשך זמן רב לאחר האירוע!

מהן המנות האהובות והמיוחדות?מטרת שף פרטי איטלקי היא יצירת מנות מהנות במיוחד קל להבין וששורשיהן במסורות האיטלקיות

המאכלים הפופולריים ביותר שזמינים עם שירות שף פרטי איטלקי הן פסטה פרסקה טרייה, כמו טליאטלה ורביולי. אבל ההשקפה של השף על ביף וולינגטון פופולרית מאוד גם היא.

הוא מבשל בשר ודגים עם שילובים מעניינים של טעמים. הקינוחים הייחודים שלו הם טארט טאטן תפוחים יחד עם מילפיי שבעים אחוז שוקולד וקרמל מלוח.

הנה מה שחשוב לדעת על שף פרטי איטלקי

שף פרטי איטלקי אוהב את מה שהוא עושה ומשקיע אהבה רבה בבישול ובשירות האורחים שלו כפי שהיה רוצה שיגישו לו.

הוא מתמחה בפרויקטים נרחבים, ובנוסף לבישול ללקוחות, הוא מציע גם שיעורי הכנת פסטה טרייה, ומלמד את האורחים איך להכין אותה. הוא מציע גם שיעורים שמלמדים את האורחים את אופן הכנת עוגיות איטלקיות מסורתיות.

אם תרצו לשמוע עוד על Flore Dinner Nights, מעוניינים להשתמש בשירותיהם או ליהנות מאחד משיעורי הבישול שלהם, או רוציםשף פרטי איטלקי אוהב את מה שהוא עושה ומשקיע אהבה רבה בבישול ובשירות האורחים שלו כפי שהיה רוצה שיגישו לו. שהם יכינו עבורכם תפריט מותאם אישית, צרו איתם קשר עוד היום. ציינו את 'הזמנות בשבילך' כדי לקבל הנחה בלעדית.

בשורה התחתונה, מוצאים שף פרטי איטלקי ומתאהבים

שירותי שף פרטי איטלקי זמינים ברשתות החברתיות ובסוכנויות שפים. ואם תרצו לקבל פרטים נוספים או להשתמש בשירותיו או ליהנות מאחד משיעורי הבישול שלו, או לבקש הכנת תפריט מותאם אישית, תוכלו למצוא את השף המועדף עליכם ולקבל שירותי קולינריה איטלקית משובחת

שף פרטי איטלקי מחירון

העלות לשף פרטי איטלקי תלויה במגוון של קריטריונים ביניהם:

  • מיקום הארוחה- מדובר באחד הדברים שהכי משפיעים על המחיר של הארוחה מכמה סיבות. קודם כל, שפים איטלקיים מתמחריםאיך לבחור שף פרטי איטלקי? כדאי להתייחס לתהליך בחירת השף כמו שירות. כלומר, יש כמה מאפיינים חשובים בתהליך הבחירה כמו הזמינות של השף באופן שונה ארוחה המתקיימת אצלם בבית, במטבח הפרטי שלהם בהשוואה לאם הארוחה מתקיימת אצלכם בבית או באולם/גן אירועים. התנאים לבישול שונים לגמרי ולכן ככל שהכנת הארוחה הופכת מורכבת יותר, לרוב המחיר יעלה בהתאמה.
  • איכות המרכיבים – ככל שהמרכיבים בהם השף עושה שימוש איכותיים יותר, ככה המחיר לארוחה עולה. למשל, יש שפים שעובדים עם מרכיבים לפי העונה בשנה. בנוסף, יש שפים שמכינים את כל המוצרים השונים בעבודת יד ולא עושים שימוש בשום דבר שמגיע מוכן, בין אם זה רוטב העגבניות של הפיצה או הפסטה, בין אם זה השוקולד שמלווה את העוגה בסיום הארוחה ובין אם זה הלמונצ‘לו. ככל שהמרכיבים מושקעים יותר ואיכותיים יותר, הארוחה יקרה יותר.
  • סוג התפריט – כמובן שיש הבדל בין ארוחת פיצות ופסטות לבין ארוחה איטלקית המשלבת מנות ברמה גבוהה כמו למשל מנות דג טריות, קרפצו, אנטיפסטי הכולל נקניקים, גבינות וירקות בתנור, יין איכותי ועוד.

איך לבחור שף פרטי איטלקי?

כדאי להתייחס לתהליך בחירת השף כמו שירות. כלומר, יש כמה מאפיינים חשובים בתהליך הבחירה כמו הזמינות של השף, רמת הניסיון והמקצועיות שלו, יש לוודא כי השף מקיים ארוחות בסגנון שאנחנו מחפשים, לבדוק שהתקציב אכן מסתנכרן עם השירות ורק אחרי שביצענו השוואה בין 2-3 שפים לקבל החלטה.

להלן מחירון לארוחה איטלקית אותה מכין שף איטלקי

סוג הארוחה הערות מחיר ממוצע לסועד
מחיר עבור ארוחה זוגית איטלקית תפריט בהתאמה אישית – מנות ראשונות למרכז השולחן, שתי עיקריות לבחירה,  בקבוק יין לליוי הארוחה, קינוח או שניים לבחירה 500-900 ש“ח
מחיר עבור סדנא איטלקית לזוג לומדים איך להכין פיצות בעבודת יד, בצק  ורוטב מנצח, פסטות בעבודת יד, רביולי וכדומה 1,000-1,500 ש“ח
מחיר עבור ארוחת יומולדת בבית השף מבחר מנות איטלקיות מעולות 250-500 ש“ח
מחיר עבור אירוע רב משתתפים בבית/בגינה בופה עם מגוון מנות איטלקיות מעולות 180-300 ש“ח
מחיר עבור אירוע רב משתתפים בבית/בגינה הגשה לשולחן 270-500 ש“ח

לסיכום, ארוחת שף בסגנון איטלקי היא ללא ספק ארוחה מדהימה, מעוררת חושים, טעימה ומתאימה למגוון של אירועים כמו אירועים פרטיים ועסקיים גם יחד. כל שנותר לכם הוא לבחור את השף האיטלקי המועדף עליכם.

לקבלת מידע נוסף על שירותי השף הנוספים והמורחבים, צרו קשר עוד היום עם השף המועדף עליכם, והזמינו ארוחת טעימות שתאפשר לכם להתרשם מתוכנית השירותים המוצעים לאירועים שלכם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?