ליבי במזרח: שף פרטי אסייתי לחוויה ממחוזות רחוקים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם ישנה מהפכה קולינרית המאופיינת בעולם כולו, בשנים האחרונות, זו ההכרה בייחודיות ובאיכות המטבח האסייתי. רבים מאתנו הכרנומנות מהמטבח התאילנדי, הווייטנאמי, הסיני, היפני וחלקים מהודו – הן מופעי גורמה רבי ערך וטעם. כעת, בעזרת שף פרטי אסייתי, כל החוויה העשירה הזו יכולה לקרות גם בביתכם. את מטבח זה, ביחוד מדוכני הרחוב הססגוניים אותם פגשנו בטיול אחרי צבא או בחופשות הארוכות במזרח הרחוק. אך למעשה, האוכל האסייתי מסמל ומציג מטבח גבוה ואיכותי, העשיר בטעמים, מרקמים, צבעים וריחות, שאין בשום מטבח אחר. למעשה הוא כל כך ייחודי ושונה מכל המטבחים האחרים על פני הגלובוס, שהחוויה שהוא מעניק – היא חגיגה אחת גדולה.

גם בישראל צצות לאחרונה פנינות קולינריות גבוהות של אוכל אסייתי. טובי השפים מציגים מנות גורמה עם פרשנות ייחודית לצד הסתמכות על המסורות של המטבחים האסייתיים השונים. מטבח אסייתי הוא שם כולל לעשרות מטבחים המציגים לאומים שונים אבל שרבים מהם עושים שימוש בטכניקות ובחומרי גלם דומים. ועדיין, כל מטבח מציג את הייחודיות שלו: מנות מהמטבח התאילנדי, הווייטנאמי, הסיני, היפני וחלקים מהודו – הן מופעי גורמה רבי ערך וטעם. כעת, בעזרת שף פרטי אסייתי, כל החוויה העשירה הזו יכולה לקרות גם בביתכם.

שף פרטי אסייתי במקום מסעדהשף פרטי אסייתי מגיעים לבית שלכם. לאירוע קטן ובוטיקי או אפילו רק לארוחה זוגית. מדובר על חוויה מזן אחר, אותנטית כזו שלא תשווה לשום דבר שהכרתם עד כה.

אז המטבח האסייתי הייחודי והמיוחד כבש את העולם ואת החך הישראלי וכאמור, בארצנו הקטנטונת צצו מספר מסעדות מובחרות בתחום ברמה העילית הגבוהה ביותר אבל שף אסייתי פרטי – יכול להעניק לכם הרבה יותר. אין צורך להמתין להזמין ולהמתין למקום, אין צורך לבחור מספר מנות מצומצם, אין צורך להגביל עצמכם לתפריט מסוים. אז נכון, יציאה למסעדה היא עדיין חוויה נהדרת אבל חשבו על חוויה גדולה מזו: המסעדה וכן שף פרטי אסייתי מגיעים לבית שלכם. לאירוע קטן ובוטיקי או אפילו רק לארוחה זוגית. מדובר על חוויה מזן אחר, אותנטית כזו שלא תשווה לשום דבר שהכרתם עד כה.

שף פרטי אסייתי עם מגוון בלתי נגמר

אסיה היא היבשת הגדולה ביותר וגם אם אנחנו מתמקדים באזור המזרח הרחוק, עדיין מדובר באזור עצום. ואזור זה מכיל מטבחים רבים, שלכל אחד המאפיינים הייחודיים לו. כולנו מכירים את השימוש הנכבד במטבחים אלו בסויה, שומשום, תבלינים ייחודיים, טופו ושיטות בישול מרתקות אבל חשוב גם לדעת שלכל מטבח, בכל לאום, ייחודיות משלו, הן בסגנון הבישול, דגש על מרכיבים מסוימים ומנות ייחודיות לו. לא זו בלבד אלא שסגנון הבישול עצמו מאוד ייחודי וגם האווירה של הכנת המנות עצמן והכלים בהם נעשה שימוש.

כל המיוחד בהזמנת שף פרטי אסייתי זה שאתם לא צריכים לעשות משפט שלמה ולבחור רק מטבח אחד. לבקשתכם, תוכלו לבחור ארוחה המבוססת על כמה מטבחים מהאזור כאשר כל אחד מהמנות מציגה טעמים, צבעים וריחות עשירים אחרים, והסך הכולל הוא חוויה נדירה לחך ולעיניים, כאחד. כמובן, שלצורך כך תרצו לבחור שף פרטי אסייתי המיומן ומתמחה במספר מטבחים מהאזור, כדי שלא רק התצוגה תהיה יפה אלא גם הרמה הקולינרית. באתר שלנו תמצאו מבחר גדול של שף פרטי אסייתי ותוכלו לבחון את התפריטים לדוגמא, לראות וללמוד על התמחותו של כל אחד וכן לקרוא המלצות מכאלו שקיימו ארוחות ואירועים עם אותו שף בעבר.

לא רק סושיבאתר שלנו תמצאו מבחר גדול של שף פרטי אסייתי ותוכלו לבחון את התפריטים לדוגמא, לראות וללמוד על התמחותו של כל אחד וכן לקרוא המלצות מכאלו שקיימו ארוחות ואירועים עם אותו שף בעבר.

המטבח האסייתי הוא עשיר מאוד, הרבה מעבר למה שרובנו מכירים. כן, אנחנו מכירים בעיקר את הנודלס והסושי, אולי קצת ראמן. אבל כאמור, ישנם עשרות מנות מפתיעות ומרתקות אחרות, כאלו העושות שימוש בעוף, בשר, ירקות ותבלינים ורטבים ייחודיים. שף פרטי אסייתי, יהפוך את המנות הייחודיות האלו לחגיגה עשירה, כאשר אתם בוחרים את סגנונה, האם בתצורת אוכל רחוב, מסעדה אסייתית מסורתית בה מוגש האוכל בכלים הייחודיים ועל פי כללי הטקס או באמצעות מופע שלם ומרהיב בו האורחים חוזים בתהליך ההכנה, שומעים פכים קטנים על ידי שף פרטי אסייתי על התהליכים ועל ייחודיות והיסטוריית המטבח האסייתי ואפילו התנסות והתלמדות בסגנונות בישול מסוימים. כך החוויה הופכת חגיגית ומעצימה יותר.

שף פרטי אסייתי לכל אירוע

אז כפי שכבר ראינו, שף פרטי אסייתי יכול להיות מסמר הערב בכל אירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. כאשר אנחנו מדברים על כל אירוע זה יכול להיות לציון יום מיוחד, כמו בר מצווה, ברית, אירוסין וכד' או כאשר סתם יש סיבה לחגוג עם חברים, במפגשים שונים ואפילו באירועים עסקיים קטנים. אבל ופה ההפתעה, שף פרטי אסייתי יכול להגיע אליכם גם לארוחה אינטימית זוגית או משפחתית. במקרה כזה, בהתייעצות מוקדמת עם השף, תוכלו לבחור מראש תפריט מהודק יותר, כזה שמתאים ומקובל על כולם ורצוי ומבוקש על ידיהם (כולל הימנעות מתבלינים דומיננטיים מאוד, התחשבות בצמחוניים, רגישים למזונות מסוימים וכד').

החוויה במקרים כאלו תהיה מיוחדת מאוד, שכן החיכוך עם השף הוא בלתי אמצעי. הוא הופך לחלק מן המשפחה ואתם יכולים להיות צמודים אליו בכל התהליך ולחוות את כל העושר מקרוב יותר. וזכרו, שף פרטי אסייתי יכול לגוון עבורכם את הארוחה כך שתחוו באחת, מספר מטבחים. תוכלו להתחיל בראשונות מהמטבח התאילנדי, לעבור למרקים ייחודיים מהמטבח היפני, מנות עיקריות מהמטבח הווייטנאמי, דגים ממדינה אחרת וכך הלאה והלאה.

חוויה מלאה אצלכם בביתשף פרטי אסייתי יכול לגוון עבורכם את הארוחה כך שתחוו באחת, מספר מטבחים. תוכלו להתחיל בראשונות מהמטבח התאילנדי, לעבור למרקים ייחודיים מהמטבח היפני, מנות עיקריות מהמטבח הווייטנאמי

לא משנה האירוע שבו אתם תבחרו להביא שף פרטי אסייתי, תמיד יהיה חשוב לכם שהאירוע יהיה מושלם. במקרה כזה, כל פרט ולו הקטן ביותר חשוב מאוד. לכן, על השף להיות לא רק מומחה קולינרי אלא גם בעל ידע בפרזנטציה, ועבודה מול קהל, יכולת להפיק אירוע ברמה גבוהה, בעל ציוד מתקדם וציוד משלים ליצירת האווירה והחוויה, כולל כלי הגשה ייחודיים ואותנטיים.  על השף לא רק לדאוג לאפיק הקולינרי אלא גם לאפיק החוויתי המשלים

היכולת של השף לשתף ולתקשר עם קהל האורחים חשובה גם היא. בין אם הוא מעביר סדנה מלאה או מופע מלא ובין אם  רק משתף בטיפים תוך כדי תהליך ההכנה, כאשר האורחים צופים בו ואפילו אם הוא מבשל לכם באופן פרטי כזוג או משפחה, שיתוף האורחים והקניית ההרגשה כי הוא שם רק בשבילם, הם דבר מופלא ומה שמייחד מסתם קבלת מנות, טובות ככל שיהיו, במסעדה אסייתית.

ככלל, חשוב להקפיד כי שף פרטי אסייתי מגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש להפקה מלאה ובכל חומרי הגלם. לא סתם חומרי גלם אלא כאלו שהם טריים ומיוחדים. בסופו של דבר אתם או האורחים שלכם צריכים לקבל עושר. עושר טעמים וניחוחות אבל גם מגוון רחב של מנות חגיגיות. שף פרטי אסיאתי יכול להיות מופע קולינרי שלם.  המטבח האסייתי מאופיין בשיטות בישול ובכלי בישול שרבים מהם אינם מוכרים לנו. אבל מעבר לזה, הקפצת וחיתוך האוכל הייחודיים, למשל בווק לוהט, כאשר הכל נעשה מול העיניים, הם חוויה יוצאת דופן ומרגשת.

לכל כיס ולכל תקציבחשוב להקפיד כי שף פרטי אסייתי מגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש להפקה מלאה ובכל חומרי הגלם. לא סתם חומרי גלם אלא כאלו שהם טריים ומיוחדים. בסופו של דבר אתם או האורחים שלכם צריכים לקבל עושר

שף פרטי אסייתי הוא הגדרה כוללת. בפועל, ניתן להזמין חווית בוטיק שכזו, כמעט לכל תקציב. המחיר נקבע על פי הדרישות שלכם ועל פי קריטריונים מסוימים, כמו גודל האירוע, הלו"ז, מספר המנות, סוגיהם, האם יש רק תהליך בישול או סדנא או מופע תוך כדי, מספר אנשי הצוות שהשף יזדקק להם, המיקום של האירוע ועד כמה תשתית מאימה לקיומו כבר נמצאת במקום וכלה במבחר האביזרים והתפאורה המשלימים שיש להביא ליצירת חוויה מלאה. על דבר אחד על תתפשרו- טיב חומרי הגלם. במטבח האסייתי, כמו במטבחים רבים אחרים לאיכות חומרי הגלם חשיבות מכרעת. כאמור, באתר שלנו תוכלו ללמוד על מספר רב של שף פרטי אסייתי, הייחודיות של כל אחד ומה הוא מביא לאירוע והמלצות עליו ועל האוכל היוצא מתחת ידיו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?