כן. אתם יכולים להרשות לעצמכם ארוחות שף

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בעלי בתים רבים ששוכרים שירותי ארוחות שף בפעם הראשונה, אינם יודעים למה לצפות. הם שוכרים שף אישי על מנת לפתח תפריט מזין ולבשל במטבח שלהם. העלות היא 2,400 ₪ לשבוע, בתוספת מזונות או מוצרי מטבח חיוניים, אותם השף מזמין ומשלם, והעלויות מתווספות לעלות הכוללת של השירות.

ארוחות שף מתבצעות פעמיים בשבוע, ובכל פעם השף מכין שלוש ארוחות עם כמות מספיקה לשאריות, אורז אותן במכלים לחימום חוזר קל. בני הבית לוקחים שאריות לארוחת הצוהריים בעבודה, ואינם מוכנים לוותר על השירות.


שירות ארוחות שף מוביל לירידה במשקל בזכות האכילה הבריאה. השף גם מצייד את המטבח בכלי בישול שכוללים פורסי ירקות, כליםארוחות שף מתבצעות פעמיים בשבוע, ובכל פעם השף מכין שלוש ארוחות עם כמות מספיקה לשאריות, אורז אותן במכלים לחימום חוזר קל. עמידים לחום ומחבת צלייה.

ארוחות שף משתלמות יותר מאכילה בחוץ או בישול לבד

ככל ששירותי ארוחות שף פרטי גדלות בחלקים רבים של הארץ, ניצול יוקרה ארוך שנגיש בעיקר לעשירים, הופך קל יותר, ובמקרים מסוימים, משתלם יותר לכל האוכלוסייה.

שפים אישיים רבים משרתים היום אלפי לקוחות בישראל, והמספרים צפויים להיות כפולים בשנים הקרובות, בזכות נגישות המאכלים המגוונים, אכילת תפריטים בריאים, ושפע הזמן שמתפנה.

ההבדל בין שירותי שף אישי לבין שירותי סיוע ביתי אחריםככל ששירותי ארוחות שף פרטי גדלות בחלקים רבים של הארץ, ניצול יוקרה ארוך שנגיש בעיקר לעשירים

יש היום פער חזק בין שפים מקצועיים שמציעים שירותי ארוחות שף לבין סוגים אחרים של סיוע ביתי. שפים במשרה מלאה שחיים מחוץ לבית הלקוחות גובים בין 280,000 ל-800,000 ₪ בשנה.

רוב השפים אינם גרים בבתים, אבל יש בעלי בתים שמציעים לשפים שלהם דיור חינם, ומשלמים להם משכורות נמוכות בכעשרים אחוזים. שירותי ארוחות שף בישראל עדיין זולות בכ-15% מהממוצע במדינות אחרות בעולם. מארוחות יוקרה ועד לארוחות שבועיות שמוכנות בבת אחת, שכירת שירותי ארוחות שף נגישה היום יותר מתמיד.

בחירת שירותי ארוחות שף

לפני בחירת שירותי ארוחות שף, השפים עוברים תהליך ראיון קפדני, שבו בעלי בתים בוחנים הן את הרקע המקצועי של השף והן את אישיותו על מנת לוודא התאמה. שף צריך גם שמונה שנות ניסיון יחד עם תואר קולינרי או התלמדות על מנת לבצע ארוחות ברמת מקצועית גבוהה.

לעתים קרובות, לקוחות מבקשים ששפים יחתמו על הסכמי סודיות כדי להגן על פרטיותם, כך שהאמינות היא המפתח בבחירת שירותילפני בחירת שירותי ארוחות שף, השפים עוברים תהליך ראיון קפדני, שבו בעלי בתים בוחנים הן את הרקע המקצועי של השף והן את אישיותו על מנת לוודא התאמה. איש מקצוע מתאים. בעוד שחלק מהשפים נרשמים לשירותי ארוחות שף כשפים פרטיים, אחרים משווקים ישירות לצרכנים וניתן למצוא אותם ברשתות החברתיות או דרך הסוכנים שלהם.

עלות שף פרטי

עבור השמה במשרה מלאה, לקוחות בדרך כלל פונים לסוכנויות כוח אדם ביתיות על מנת למצוא שף, ויכולים לצפות לשלם 15% מהשכר השנתי של השנה הראשונה, או עמלה של יותר מ-40,000 ₪ כדי להתחיל.

תהליך מציאת השף הפרטי על ידי סוכנות עשוי להימשך שבועות ומתמקד הן בטעם האוכל והן באישיות השף.

ההבדל בין שף פרטי לבין אנשי מקצוע ביתיים אחרים

חלק מהלקוחות נמצאים יותר זמן עם השף האישי שלהם מאשר עם בני זוגם ומקפידים לשכור שירותי ארוחות שף רק משף אישי שיש לו הכשרה מתקדמת יותר בהשוואה לטבחים ביתיים, שעשויים לקחת על עצמם תפקידים אחרים, כולל ניקיון וטיפול בילדים.

תפריט מסוג סגנון הגשה שף מוכר או מוכר פחות מחיר ממוצע לסועד
ברביקיו בסגנון ”על האש“ בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר 180-250  ש“ח
ברביקיו בסגנון ”על האש“ בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד פופולארי 220-280 ש“ח
ברביקיו בסגנון ”על האש“ בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר מאוד אישיות מפורסמת 330-500 ש“ח
חלבי – פשטידות, סלטים, פסטות וכדומה בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר 100-150 ש“ח
חלבי – פשטידות, סלטים, פסטות וכדומה בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד פופולארי 140-180 ש“ח
חלבי – פשטידות, סלטים, פסטות וכדומה בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר מאוד אישיות מפורסמת 220-380 ש“ח
תפריט צמחוני טבעוני על בסיס מרכיבים איכותיים בלבד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר 150-200 ש“ח
תפריט צמחוני טבעוני על בסיס מרכיבים איכותיים בלבד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד פופולארי 180-250 ש“ח
תפריט צמחוני טבעוני על בסיס מרכיבים איכותיים בלבד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר מאוד אישיות מפורסמת 220-350 ש“ח
ארוחת דגים/יפני בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר 180-250  ש“ח
ארוחת דגים/יפני בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד פופולארי 250-400 ש“ח
ארוחת דגים/יפני בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר מאוד אישיות מפורסמת 280-600 ש“ח
ארוחת קונספט לפי בחירה: תפריט יווני, איטלקי, ספרדי טאפסים, אוכל ישראלי ועוד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר 180-280 ש“ח
ארוחת קונספט לפי בחירה: תפריט יווני, איטלקי, ספרדי טאפסים, אוכל ישראלי ועוד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד פופולארי 190-320 ש“ח
ארוחת קונספט לפי בחירה: תפריט יווני, איטלקי, ספרדי טאפסים, אוכל ישראלי ועוד בופה/הגשה כמו מסעדה/מלצרים עם מגשים מסתובבים ועוד מוכר מאוד אישיות מפורסמת 280-500 ש“ח

לסיכום, ארוחות שף הן פתרון האירוח שכבש את עולם הקולינריה בשנות ה-2000. הזדמנות נפלאה גם לחגוג וגם להנות מחגיגה קולינרית בלתי נשכחת .

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?