טיפים לאירוח עם שף פרטי עד הבית המלצות

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בכל פעם שתחליטו לאכול במסעדה, אתם צפויים להוציא יותר כסף, בהשוואה להזמנת שירותים מקצועיים של שף פרטי עד הבית המלצות לבישול ארוחה מעולה. כשאתם מחפשים חוויית אירוח ייחודית, מומלץ להביא את הבילוי לביתכם ולארח בסיוע של שף פרטי.

בין אם אתם מעוניינים בארוחה אינטימית, מפגש או כל סוג של בילוי שאתם מעוניינים בו, אוכל בחוץ כבר אינו האופציה היחידה! מאמר זה מסביר איך לארח מפגש ביתי עם שף פרטי עד הבית המלצות לבחירת השף האישי שלכם.

שף עד הבית המלצות לאילו אירועים זה מתאים?בכל פעם שתחליטו לאכול במסעדה, אתם צפויים להוציא יותר כסף, בהשוואה להזמנת שירותים מקצועיים של שף פרטי עד הבית המלצות לבישול ארוחה מעולה.

כאשר אנחנו מחפשים ברשת האינטרנט או דרך חברים או מכרים קרובים לנו המלצות לשף עד הבית, יש כל מיני קריטריונים ומאפיינים שאנחנו לוקחים בחשבון הן בתהליך ההשוואה בין השפים השונים והן בבחירה עצמה. אחד מהם הוא סוג האירוע. למעשה, ניתן להזמין שף עד הבית למגוון רחב של אירועים ביניהם ימי הולדת משפחתיים, ימי הולדת חגיגיים כמו למשל יומולדת 50, 60, 70 או 80, מסיבת אירוסין, חגיגת נישואין, חינה, חתונה, בר מצווה, בת מצווה וכדומה. גם לאירועים עסקיים אותם מקיימים במרחב פרטי אפשר להזמין שף בין אם זו הרמת כוסית לעובדים ובין אם יום גיבוש מקצועי.

גמישות בלוחות הזמניםכשזה מגיע להזמנת חוויית שף פרטי עד הבית המלצות הן ללמוד את האופן בו יש להסתגל לשירות.

כשזה מגיע להזמנת חוויית שף פרטי עד הבית המלצות הן ללמוד את האופן בו יש להסתגל לשירות. המשתנים שיש לקחת בחשבון הם תאריכים מקוריים שאתם מעוניינים בהם אבל אינם ברי ביצוע.

אם תבחרו יום ותגלו מאוחר יותר שהתאריך אינו מתאים או שהשף אינו זמין, או שרוב האורחים שלכם לא יוכלו להגיע, מומלץ לשאול שף פרטי עד הבית המלצות לבחירת שף שזמין להעברת אירועים למועדים מאוחרים יותר, על מנת שעדיין תוכלו לארח את יקיריכם.

ניהול משא ומתן על אפשרויות התשלוםמומלץ לשאול שף פרטי עד הבית המלצות לבחירת שף שזמין להעברת אירועים למועדים מאוחרים יותר, על מנת שעדיין תוכלו לארח את יקיריכם.

בהתאם ללוח זמנים גמיש, מומלץ גם לקבוע את התשלום האפשרי, ולשאול את השף האישי שלכם לגבי התנאים וההגבלות הנוגעים לשירותים שלו, כולל אפשרויות הזמנה מחדש והאם הצעת המחיר עדיין חלה על התאריך החדש שבחרתם. התנהלות זו מסייעת לכם להימנע מתשלום על עלויות מיותרות.

שף פרטי עד הבית המלצות כוללות את כל הפרטים החשובים

לפני שתחליטו לשכור שירותי שף פרטי עד הבית המלצות שקיבלתם, חיוני ליידע את השף על כל הפרטים על מנת לגרום לקונספט האירוח שלכם להיות בר ביצוע.

השף צריך לדעת אם יש לכם מאכלים מועדפים, וכל מגבלות מזון, כשיקולים קריטיים להצלחת המסיבה שלכם.

היצמדות לתקציב מציאותי

עוד שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון על מנת לתכנן את האירוע המושלם והחוויה המתאימה לכם עם שף פרטי הוא החלטה על תקציב מציאותי.

כדאי ליידע שף פרטי עד הבית המלצות על הסכום שאתם מוכנים לעבוד איתו, כי להמציא תפריט ומגוון מנות ייקח זמן לביצוע. אתם והשף שלכם חייבים ליצור הסכם שלשניכם נוח איתו, כך שלא יתבזבזו זמן וכסף.

כמה מסקנות לסיוםכדאי ליידע שף פרטי עד הבית המלצות על הסכום שאתם מוכנים לעבוד איתו, כי להמציא תפריט ומגוון מנות ייקח זמן לביצוע.

כאשר אתם מארחים אירוע בבית, תוכלו להימנע מהוצאות יתר. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בידיעה שאתם בטוחים בבית ונהנים מחברה טובה, בעוד שף פרטי עד הבית המלצות מעולות מכין ארוחה בלתי נשכחת לכולם. רק חשוב לזכור לדבר על לוח הזמנים, אפשרויות התשלום והתקציב שלכם עם השף.

אם אתם מחפשים שף אישי לניהול תוכניות האירוע הביתי שלכם, מומלץ לבחור חוויות שף פרטיות, לרבות איש מקצוע שמציע גם שיעורי קייטרינג ובישול, וליצור קשר עוד היום עם השף המתאים.

שף עד הבית מחירון כמה זה באמת עולה

שאנחנו בוחרים שף שמגיע עד לפתח הדלת ועושה עבורנו את כל ההכנות, הבישולים וכמובן ההגשה, המחירים משתנים בין שף לשף. להלן מחירון שיאפשר לכם להשוות בין הארוחות והשפים השונים.

מחיר שף עד הבית לפי סוג ארוחה טווח מחירים ממוצע לסועד
מחיר ארוחה סטנדטרית בסגנון בופה/מזנון 120-180 ש“ח
מחיר ארוחה אקסקלוסובית עם תפריט בהתאמה אישית 200-500 ש“ח
מחיר ארוחה יוקרתית הגשה לשולחן 400-1,200 ש“ח
מחיר ארוחה איטלקית 200-300 ש“ח
מחיר ארוחה יפנית 400-1,500 ש“ח
מחיר ארוחה יוונית 200-400 ש“ח
מחיר ארוחה צרפתית 250-500 ש“ח
מחיר ארוחה בשרית בסגנון ברביקיו ”על האש“ 200-600 ש“ח
מחיר ארוחה שף בהתאמה אישית 300-1,000 ש“ח
מחיר ארוחה טבעונית צמחונית 180-600 ש“ח

קריטריונים נוספים המשפיעים על המחיר פרט לסוג הארוחה וכמות המוזמנים הם:בעוד שף פרטי עד הבית המלצות מעולות מכין ארוחה בלתי נשכחת לכולם. רק חשוב לזכור לדבר על לוח הזמנים, אפשרויות התשלום והתקציב שלכם עם השף.

  1. מיקום האירוע – ככל שיותר מורכב לבשל ולבצע הכנות שונות באירוע, ככה המחיר נוטה לעלות. למשל, כאשר מחליטים להפיק אירוע בחיק הטבע או בחוף הים למשל, המחירים נוטים לעלות.
  2. השף עצמו – כל שף מכין הצעת מחיר באופן שונה ויש הבדל בין שף עם מוניטין ושם בתחום, לבין שף הנמצא בתחילת הדרך. כמובן, שאין זה אומר שבחירת שף בתחילת הדרך תספק לנו ארוחה פחות טובה, לפעמים ההיפך הוא הנכון.
  3. פרודוקטים – ככל שהמרכיבים איכותיים יותר, טובים יותר, טריים יותר והמנות מיוצרות על בסיס עבודת יד, ככה המחירים נוטים לעלות.

לסיכום, ארוחת שף היא ללא ספק פתרון מושלם לכל אירוע, מכל סוג שהוא, מסוג הבחירות שיאפשרו לכם להנות מהאירוע כמו כל האורחים שלכם ולא להתאמץ כלל וכלל. זה בדיוק הזמן לחגוג עם שף עד הבית ולהנות מחוויה ייחודית, יוצאת דופן, אירוע ברמה קולינרית הכי גבוהה שיש. כמובן שכדאי לשים דגש על בחירת מרכיבים נוספים כמו אלכוהול איכותי, פתרונות ישיבה ועוד.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?