חוויה שאין כמותה: שף פיצות עד הבית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אנחנו מכירים את הפיצריות מהיציאות הכיתתיות, כחלק מאוכל הרחוב שאנחנו חוטפים כבדרך אגב עוד מהימים שהינו קטנים אוהטאבון ממנו יוצאים הפיצות הלוהטות הופך למרכז האירוע מבחינת האטרקטיביות שכן הוא ללא הפסקה פולט מקרבו הלוהט פיצות טריות וצבעוניות, עם ריח משגע וטעם שרק פיצות איכותיות של שף פיצות עד הבית יכולות לנפק. מהפיצריות בשכונה שסוגרת לאימא העייפה את הפינה של ארוחת הערב. למעשה, הדבר הדומה היחידי בין פיצות אלו לפיצות אמיתיות ואיכותיות, כאלו שדומות לאלו שבארץ המגף, הוא רק בשם. פיצה יכולה להיות כל מה שלא חשבתם או היכרתם עד כה. חגיגה שלמה של טעמים, צבעים, ניחוחות והתרגשות גדולה, כזו שנותנת כבוד לפיצה כמלכת גורמה אמיתית.

זה לא שאין כאלו פיצות בישראל. כחלק מהמהפכה הקולינרית שפקדה אותנו, הולכות וצצות יותר פיצות בוטיק. שפים הופכים את עולם הפיצות הגנרי לאיכותי. לא מתקדם ומתאמץ אלא דווקא חזרה למסורת הפיצה האיטלקית של קודם כל בצק איכותי ומעולה. לאחר מכן מגיעים החידושים בתחום. לצד הרטבים והתוספות המסורתיות משולבים יצירות מפתיעות של רטבים וטופינג מגוון ויצירתי, שהופכים את כל המכלול לחגיגת חושים אחת גדולה. אלא שבשביל לחוות את החוויה – אתם צריכים לצאת החוצה, למסעדה, להדחק בתור, להמתין ובעיקר לבחור. אנחנו מציעים לכם חוויה שלמה ונעימה הרבה יותר – שף פיצות עד הבית.

זה לא פאסט פוד. זה שף פיצות עד הביתזה לא פאסט פוד. זה שף פיצות עד הבית  מדובר בחוויה שונה לגמרי. כזו שתפתיע גם אתכם בעוצמתה. אפיית פיצות בוטיק איכותיות, אצלכם בבית, שתשאיר את האורחים שלכם פעורי פה.

מדובר בחוויה שונה לגמרי. כזו שתפתיע גם אתכם בעוצמתה. אפיית פיצות בוטיק איכותיות, אצלכם בבית, שתשאיר את האורחים שלכם פעורי פה. זה צבעוני, לוהט, טרי ומלא אווירה, כאילו הייתם עכשיו ברומא או בנאפולי. הטאבון ממנו יוצאים הפיצות הלוהטות הופך למרכז האירוע מבחינת האטרקטיביות שכן הוא ללא הפסקה פולט מקרבו הלוהט פיצות טריות וצבעוניות, עם ריח משגע וטעם שרק פיצות איכותיות של שף פיצות עד הבית יכולות לנפק.

על המלאכה מנצח שף פיצות, "פציולו", כזה שלמד את רזי הפיצה שנים רבות. זה מתחיל בבצק איכותי שאינו מוכן בן רגע. שוקדים עליו מספר ימים והוא תופח לאיטו בשיטות מסורתיות, כדי שיצא מושלם. זה ממשיך ברקיחת הרטבים המיוחדים מכל הסוגים, גם כאלו מפתיעים במיוחד ובטופינג, תוספות בפי העם, שמניחים על הפיצה. עולם הטופינג הוא עולם בפני עצמו. תשכחו מזיתים ומתירס. כיום יש כל כך הרבה אופציות מסקרנות ומפתיעות ולא פחות חשוב איכותיות ועם ו גורמה עילי. השילובים המיוחדים הופכים את הכל לחגיגה צבעונית מרשימה, משביעה וכזו שנותנת את ההרגשה שהשקעתם באורחים ובסועדים את הטוב ביותר.

לא צריך לבחורשף פיצות עד הבית מאפשר לכם לבחור כל מה שתרצו ולהציע לסועדים סט עצום של סוגי פיצות, רטבים ותוספות. אין צורך להתלבט מול הדלפק ולבחור רק אחת.

שף פיצות עד הבית מאפשר לכם לבחור כל מה שתרצו ולהציע לסועדים סט עצום של סוגי פיצות, רטבים ותוספות. אין צורך להתלבט מול הדלפק ולבחור רק אחת. שף פיצות עד הבית מכין ארסנל עצום של פיצות. לא רק בכמות אלא גם במגוון הקולינרי. כמובן, שתוכלו להכווין אותו על העדפותיכם אבל ההמלצה שלנו היא לתת לשף הפיצות עד הבית שנמצאים באתר שלנו את הקארט בלאנש להפתיע ולרגש אתכם. מה שיצא מתחת לידיים שלהם – יהיה שווה את זה.

וזכרו שף פיצות עד הבית, מלבד העובדה שאינו מחייב אתכם לקחת רק פיצה אחת לבחירה, מספק לכם פיצות טריות לאורך כל האירוע. כך שתוכלו לגוון לא רק בסוגים המוצעים אלא גם בתזמון שלהם. לפתוח בפיצה אחת, ולאכול ממנה כמה שתרצו, גם רק טעימה ובהמשך ליהנות לאורך כל הערב מפיצות שונות אחרות. אתם לא מוגבלים בטעמים ובחוויה.

שף פיצות עד הבית – טריות שאין במשלוחיםוזכרו שף פיצות עד הבית, מלבד העובדה שאינו מחייב אתכם לקחת רק פיצה אחת לבחירה, מספק לכם פיצות טריות לאורך כל האירוע. כך שתוכלו לגוון לא רק בסוגים המוצעים אלא גם בתזמון שלהם.

הבעיה הגדולה בהזמנת משלוחי פיצה הביתה היא נושא הטריות. מאוד יתכן שהפציולו השקיע את כל כולו בפיצה והיא אכן יצאה נהדרת מן התנור אבל אז האריזה שלה והמשלוח אליכם פוגמים בה קשות. קופסת הקרטוו מרטיבה אותה, הלחות הורגת את הקריספיות (וגם אם נשאר משהו אין זה דומה כלל להתפצחות הבצק המאפיינת פיצה טריה ישר מהתנור) ובכלל זמן ההמתנה הארוך מביא אליכם לבסוף פיצה שבמקרה הטוב חמימה ופושרת, בכל המובנים, כולל הטעם ובמקרה הרע מסמורטטת.

כאשר שף פיצות עד הבית פותח את עמדת הטאבון אצלכם בבית, החגיגה היא שלמה. הפיצות טריות ממש וזמינות לאכילה באופן מידי. הרוטב מבעבע\ הגבינה נמתחת והבצק מלא אוויר עם קריספיות משגעת. מכירים את ההבדל בין המבורגר במשלוח להמבורגר שזה עתה ירד מהגחלים? בפיצה, ההבדלים הרבה יותר בולטים. שף פיצות עד הבית נותן לכם חוויית טריות שהיא מרכיב היסוד בעולם הפיצות.

חווית האירוחשף פיצות עד הבית לא מקנה רק מגוון פיצות מטורף, באיכות מדהימה ובטריות גבוהה. הוא גם יכול להעניק לכם חוויה מעבר

שף פיצות עד הבית לא מקנה רק מגוון פיצות מטורף, באיכות מדהימה ובטריות גבוהה. הוא גם יכול להעניק לכם חוויה מעבר, שתעשה לכם את האירוע. כבר הזכרנו את תנור הפיצות שמהווה מוקד משיכה, כאשר אתה יכול לראות בעיניים את השמרים המתפוצצים ועולים בחומו הלוהט ואת נושא ההרכבה האישית של התוספות, גם כאלו מוגזמות ועם שילובים רבים ומפתיעים. שף פיצה עד הבית גם יספק את חווית ה-SHOW של ההתעסקות עם הבצק, זריית הגבינה והתוספות וכד'.

תרצו, ניתן לבקש שחלק מחוויית שף פיצות עד הבית תהיה הרצאה קצרה או אפילו סדנא על תחום הפיצות ולימוד של הכנת הבצק המושלם. השפים שבאתר שלנו, שונים זה מזה וכל אחד יכול להעניק לכם חוויה אחרת על פי התמחותו וסגנונו ואתם מוזמנים לבחור את הנהדרת מבניהם עבורכם. אין ספק, שטרנד אירועי פיצה עד הבית, עוד לא שחוקים בישראל והאורחים שלכם יהיו פעורי פה מול החוויה מרגשת. גם אתם תופתעו עד כמה מוצר שנחשב פשוט, הוא למעשה חגיגת גורמה ברמה הגבוהה ביותר, כזו שמעיפה אותנו אל חלומות על מעבר לים.

סגנון האירוחתרצו, ניתן לבקש שחלק מחוויית שף פיצות עד הבית תהיה הרצאה קצרה או אפילו סדנא על תחום הפיצות ולימוד של הכנת הבצק המושלם. השפים שבאתר שלנו

כבר אמרנו לכם שהטאבון הלוהט הוא מקור משיכה ובהחלט ניתן לעצב אירוע בסגנון חופשי בו ניגשים אל בר הפיצות, כשהכל מעוצב בסגנון איטליה הקטנה. אבל זה לא חובה. זה שהזמנתם שף פיצות עד הבית לא אומר שלא ניתן לקיים גם אירוע מעונב יותר- אם תרצו. ניתן לגמרי לנהוג כך שהפיצות שהשף מכין, יוגשו לסועדים כשהם ישובים בכיסאותיהם – ממש כמו במסעדה או למשל לאחר שהם בחרו את הפיצה הייחודית שלהם מתוך תפריט מוכן. הטריות לא נפגעת כמובן אבל החוויה היא שונה לגמרי ויש שימצאו אותה עדיפה.

לא רק פיצות

שף פיצות עד הבית, מרמז בשמו רק על חווית הפיצות שהוא מעניק. אבל זה לא חייב להיות רק זה. אדם שלמד, השתלם והתמקצע בהכנת פיצות איטלקיות אמיתיות, יכול העניק לכם גם חוויה איטלקית מלאה. ואכן, חלק מן השפים שבאתר, יכולים להציע לכם חגיגה איטלקית עם מגוון מנות עשיר מהמטבח האיטלקי. כמובן הפסטה המפורסמת, רביולי, לחמים ומאפים אחרים, סלטים משגעים וכן- גם קינוחים מארץ המגף. הכל נתון לבחירתכם ולסגנון שתרצו שיהיה לאירוע שלכם.

מחיר וסגנון לבחירתכםשף פיצות עד הבית, מרמז בשמו רק על חווית הפיצות שהוא מעניק. אבל זה לא חייב להיות רק זה. אדם שלמד, השתלם והתמקצע בהכנת פיצות איטלקיות אמיתיות

באתר שלנו תמצאו מגוון רחב של שפים ושירותי קייטרינג בכל סגנונות הבישול והאירוח ובתוכם גם את האפשרות של שף פיצות עד הבית. כפי שכתבנו, גם בתוך קטגוריה זו ניתן למצוא מבחר רב של  סגנונות, קונספטים, דגשים וייחודיות שמביא אתו כל שף. גם ניתן למצוא קשת רחבה של מחרים, שיתאימו לכל כיס.

בכל מקרה, תוכלו ללמוד באתר על כך שף ושף ועל הייחודיות שהוא מביא עימו לאירוע, לקרוא ביקורות ולהתייעץ ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, כזו שתהפוך את האירוע הביתי הבא שלכם לחוויה איטלקית שלא תשכח.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?