הזמנת ארוחת שף הביתה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

הזמנת ארוחת שף הביתהאם אתם רוצים ליהנות מארוחה מפנקת כמו שלא יצא לכם עד היום, ההמלצה שלנו אליכם היא להזמין ארוחת שף הביתה. ארוחת שף הנערכת בבית היא ללא ספק חוויה קולינרית שונה לגמרי מכל מה שיצא לכם להכיר, אתם תהנו מארוחה מלאה בטעמים, טקסטורות וריחות יוצאי דופן. כמו כן אתם תוכלו לראות את השף בפעולה ואולי תצליחו ללמוד ממנו דבר או שתיים.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי בכל הנוגע לארוחת שף עד הבית, מאמר זה יעזור לכם להחליט איזה ארוחת שף היא המתאימה לכם ביותר.

מה זה שף פרטי?

כאשר אנו מדברים על שף פרטי אנחנו למעשה מדברים על איש מקצוע אשר מגיע עד לביתו של הלקוח ומבשל ארוחת מלכים פרטית עבור כמות קטנה של אנשים. יש אפשרות להתאים את התפריט של ארוחת השף להעדפות הספציפיות של הלקוח ובהתאם לטעם האישי שלו. בשונה מארוחה רגילה שתאכלו במסעדה, ארוחת שף פרטית בבית מציעה לכם חוויה קולינרית שונה לחלוטין, ארוחת השף מלווה בהסברים על המנות ובצפייה בשף תוך כדי שהוא מכין לכם את המנות.

הזמנת ארוחת שף הביתה: מתי מומלץ להזמין שף פרטי?

בדרך כלל נוהגים להזמין שף פרטי לאירועים קטנים ואינטימיים כמו למשל: ארוחות רומנטיות, הצעות נישואין, אירוח של אנשי עסקים, מסיבות רווקים וכו'.

מעבר לכך, אנשים מזמינים שף פרטי כאשר הם רוצים לפנק את עצמם בארוחת גורמה אך הם אינם רוצים לאכול במקום המוני כמו מסעדה, כאשר הם רוצים לחגוג אירוע אישי כלשהו בדרך חדשה, כאשר הם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלהם בארוחת מיוחדת ויוצאת דופן, כאשר הם רוצים להתנסות בטעמים שהם עדיין לא הכירו. בנוסף על כך אנשים מסוימים מזמינים ארוחת שף פרטיות הביתה כדי ללמוד איך להכין מנות גורמה בצורה מקצועית.

הזמנת ארוחת שף הביתה: כיצד נבחר את השף הפרטי המתאים?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שפים פרטיים אשר מציעים ארוחות שף פרטיות בבית הלקוח. כדי שתוכלו לבחור את הטובים ביותר מתוך המגוון הגדול שקיים ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם להחליט.

 

  • סגנון הבישול של השף – כל שף פרטי מתמחה בסגנון בישול שונה, לכן אנו ממליצים לכם לחפש שף פרטי בהתאם לסגנון הבישול ולסגנון האוכל שתרצו לאכול בארוחה. במדינת ישראל ניתן למצוא סגנונות בישול רבים בהם מתמחים השפים הפרטיים, תוכלו למצוא שפים פרטיים אשר מתמחים בבישול צרפתי, תוכלו למצוא שפים פרטיים המתמחים בבישול איטלקי, תוכלו למצוא שפים פרטיים המתמחים בבישול מקסיקני, בבישול יווני ועוד שלל סגנונות בישול.

 

  • ההשכלה של השף הפרטי – כל שף פרטי רכש את ההשכלה שלו במוסד לימודי אחר. ההמלצה שלנו אליכם היא לבחור שף פרטי שרכש את ההשכלה שלו במוסדות הלימוד הנחשבים ביותר בארץ ובעולם, כמו למשל: קורדון בלו. ככל שהידע של השף יהיה רב יותר וככל שהוא יכיר יותר טכניקות של בישול, כך ארוחת השף תהיה טעימה יותר ומיוחדת יותר.

 

  • ניסיון בתחום – כמו בכל תחום אחר בחיינו, גם כשזה נוגע לבישול הניסיון הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר. ככל שלשף יהיה ניסיון רב יותר, כך טכניקות הבישול שלו יהיו טובות יותר, רמת המקצועיות שלו תהיה גבוהה יותר והיצירתיות שלו תבוא לידי ביטוי בצורה ניכרת.

 

  • המחיר של ארוחת השף – אין ספק כי ארוחת שף היא אינה נושא זול, אך עדיין תוכלו למצוא שפים פרטיים שיעשו זאת במחיר סביר והגיוני, כזה שתוכלו לעמוד בו.

 

  • הכימיה עם השף – נקודה חשובה מאוד כאשר זה מגיע לבחירת שף פרטי היא הכימיה שלכם עם השף. אם תבחרו בשף שאין לכם כימיה איתו כדי שיכין לכם ארוחת שף, אין ספק כי היא תהיה משעממת וחסרת תקשורת. הדבר המיוחד בארוחת שף הוא שכל תהליך הכנת הארוחה הוא כמו הצגה לסועדים. אנחנו ממליצים לכם מאוד לבחור רק בשף פרטי שהכימיה שלכם איתו היא טובה.

הזמנת ארוחת שף הביתה: גורמים המשפיעים על מחיר הארוחה

כל אחד מן השפים הפרטיים שתרצו להזמין הוא בעל מיומנויות שונות וכישורים שונים, עקב כך כל שף פרטי מתמחר את עצמו בתמחור שונה. בעת השיחה הראשונית שלכם עם שף פרטי אנו ממליצים לכם לשאול אותו ממה מורכב המחיר של ארוחת השף, באופן הזה תוכלו להתכונן מבחינת התקציב. בגדול תוכלו למצוא מספר נקודות משותפות המשפיעות על המחיר של כל ארוחת שף כזו או אחרת.

 

  • כמות סועדים בארוחת השף – כמות הסועדים בארוחה היא אחת הנקודות המשפיעות ביותר על המחיר של ארוחת השף, במידה ומדובר בארוחה רומנטית לזוג אנשים, השף הפרטי יחליט על מחיר מינימלי לארוחה שבמרבית המקרים יהיה בטווח מחירים שנע בין 1,000 שקלים ל-1,500 שקלים. הרוב המוחלט של השפים הפרטיים מתמחרים את ארוחת השף שלהם לפי מחיר לסועד, בדרך כלל ככל שכמות הסועדים בארוחה תהיה גדולה יותר כך המחיר לסועד יהיה זול יותר.

 

  • מספר המנות בארוחת השף – כאשר תבחרו שף פרטי מסוים הוא יציג לכם מבחר רחב של מנות, מתוך מבחר המנות שהשף יציג בפניכם יהיה עליכם לבחור את המנות שתרצו לטעום בארוחת השף ואת כמות המנות שתרצו בארוחה. יהיה באפשרותכם לבחור בשלוש מנות, בחמש מנות וגם בשמונה מנות אם תרצו בכך. ככל שתבחרו במספר גדול יותר של מנות וסוגים שונים של מנות, המחיר של ארוחת השף יהיה גבוה יותר. כך למשל, אם נרצה שבארוחת השף יוגשו לשולחן ארבע מנות, המחיר לסועד יהיה כ-500 שקלים. אך אם נרצה שבארוחת השף יוגשו לשולחן שמונה מנות, המחיר יגדל ויעמוד על 1,000 שקלים (המחירים נועדו רק לצורך המחשת הדוגמא, אין להתייחס אליהם ברצינות).
  • אוכל משובח ושירות מוקפד עד הבית. הזמנה של ארוחת שף עד הבית הופכת את הבית שלכם למסעדת גורמה לערב אחד. אם חשבתם עד היום שאתם חייבים לעבוד קשה בשביל לארח – הגיע הזמן שתגלו שאפשר גם אחרת. שף פרטי מגיע אליכם הביתה לבשל את הארוחה בעוד אתם נהנים מהאירוע ומתמקדים באורחים שלכם. חובה להדגיש שאתם פטורים גם מניקיון, שטיפת כלים וקניות. השף מבצע את כל ההכנות הדרושות ומגיע אליכם עם כל הציוד כולל כלי הגשה. אתה מתמקדים באכילה ואירוח בעוד השף והצוות שלו מבשלים את האוכל, מנקים ומגישים.

    מה כוללת חבילת ארוחת שף עד הבית?

    שירות של שף פרטי שמגיע אליכם הביתה כולל ארוחה מוקפדת עם דגש על הפרטים הקטנים. הבית שלכם הופך למסעדת גורמה לערב אחד ואתם נהנים מחוויה מעוררת חושים. ארוחת שף עד הבית מתאימה לזוג, משפחה או קבוצת חברים. אם אתם מעוניינים להרשים או לפנק מישהו – הזמינו בעבורו שף. ארוחת שף עד הבית מאפשרת לכם להתמקד באירוח ולא לבלות את רוב זמנכם במטבח. גם אם אתם יודעים לבשל ונהנים לבשל, כדאי מעת לעת להזמין שף הביתה וליהנות גם כן מהאירוח. אם אתם מבלים באופן קבוע את רוב זמן האירוח במטבח בהכנת אוכל, אתם מפספסים חלק משמעותי מהחוויה.

    ארוחת שף עד הבית אידאלית בעבור אירועים משפחתיים, מסיבות רווקות או רווקים, ימי הולדת, ארוחות רומנטיות, ארוחות גורמה, הצעות נישואין, אירוח עסקי. המשתתפים בארוחה נהנים משירות ברמה גבוהה, תפריט בהתאמה אישית ואוכל טעים. השף מביא עמו כלי הגשה מהודרים ודואג לבצע את כל ההכנות הדרושות לארוחה. הכנת הארוחה מתבצעת במתכונת של מופע כאשר האורחים מתבוננים בשף מבשל ומכין את הארוחה. אתם מוזמנים לשאול שאלות ולקבל מהשף טיפים לבישול.

    מה כולל התפריט?

    במסעדה אתם נאלצים לבחור מנה מתוך התפריט, ארוחת שף עד הבית מאפשרת לכם להרכיב בעצמכם את התפריט. השף מרכיב יחד עמכם תפריט שתואם את טעמכם האישי ואת המאורע. ניתן לארח את הארוחה אצלכם בבית, בצימר, בגינה, בבית השף או בכל מקום אחר לפי בחירה שלכם. השף מגיע עם כל כלי המטבח הדרושים להכנת הארוחה והגשה. אפשר לתאם תוספת של הגשה באמצעות מלצר.

    סגנונות הגשה אפשריים בארוחות שף

    בעבור אירועים בהם נדרשת אווירה יוקרתית נמליץ על שירות בסגנון צרפתי עם מלצר שמציע מנות לבחירה ומגיש את המנות באופן אישי לכל אורח. אירוח עם שירות אמריקאי מבטיח הוצאת מנות מעוצבות על צלחות מהמטבח, כל סועד יקבל צלחת מעוצבת ומעוררת תיאבון. הצלחות יוגשו על ידי השף או באמצעות מלצר (שירות של מלצר כרוך בתשלום נוסף). השף מעצב את הצלחות במטבח. אופציה נוספת להגשת האוכל היא הגשה מרכזית אל מרכז השולחן.

    כמה מנות כוללת ארוחת שף?

    הזמנת ארוחת שף עד הבית מאפשרת לכם להרכיב בעצמכם את מבנה הארוחה. אתם קובעים כמה מנות יוגשו והאם תהיה לאורחים אפשרות בחירה בין המנות. מבנה בסיסי של ארוחת שף כולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. אם תעדיפו ארוחה עם 4 מנות נוסיף גם מנת פתיחה. ארוחת 5 מנות תכלול מנת פתיחה, מנה ראשונה, סלטים, מנה עיקרית וקינוח לכל סועד. אוהבים לטעום מאכלים חדשים? הזמינו ארוחת שף עד הבית במתכונת של ארוחת טעימות עם מנות גורמה קטנות. השירות כולל סידור שולחן מעוצב עם מפות, כוסות יין וכלי הגשה.

    ארוחת שף עד הבית למפגש עסקי

    נדרשתם לארח שותפים עסקיים, לקוחות או עמיתים לעבודה? עליכם למצוא את הדרך להרשים את האורחים, להגיש אוכל ברמה גבוהה ובו זמנית גם להיות מארחים למופת שמעניקים יחס אישי לכל אורח. אם תבשלו בעצמכם את הארוחה תמצאו את עצמכם מעבירים את רוב הזמן במטבח בעוד האורחים שלכם יושבים לבדם בחדר האורחים. הזמנת שף פרטי עד הבית היא הדרך בה תרשימו את האורחים שלכם עם ארוחה מושקעת. כיום, הזמנת שף נפוצה בארוחות עסקיות וגם בארוחות משפחתיות. בכל רחבי העולם אנשי עסקים ובעלי ממון נוהגים להסתייע בשירותי שף באופן קבוע.

    ארוחת שף עד הבית למסיבת רווקות

    מסיבת רווקות מושלמת ומושקעת אפשר לארגן ברגע. כל מה שצריך זה שיחה אחת מהירה להזמנת שף פרטי. השף ירכיב בעבור המסיבה תפריט שכולל את כל המנות שכלת השמחה אוהבת במיוחד. הכנת הארוחה מתבצעת במתכונת של מופע כך שיש לכן גם אוכל טוב במסיבה וגם אטרקציה. ארוחת שף עד הבית למסיבת רווקות מתאימה בעבור קבוצות קטנות וקבוצות גדולות כאחד. השף מביא אתו את כל המצרכים והכלים הדרושים להכנת הארוחה והגשה. בארוחה הזו התפקיד שלכן מסתכם בהנאה מהאוכל ומערב בלתי נשכח

    כמה עולה להזמין ארוחת שף עד הבית?

    מחירים של ארוחות שף נקבעים על פי העלויות של חומרי הגלם וההוצאות הנלוות להכנת הארוחה. אם תבחרו במנות שדורשות חומרי גלם יקרים המחיר יהיה בהתאם. מספר המשתתפים בארוחה ומספר המנות משפיע גם כן על המחיר. השף מתמחר את הארוחה גם על פי דרישה לתוספת של הגשה עם מלצר, כלים ובקשות מיוחדות. שימו לב, כאשר בוחנים עלות של ארוחה במסעדה לסועד מול ארוחת שף עד הבית מגלים שהמחירים זהים וארוחת השף הפרטי אף ברוב המקרים משתלמת יותר.

    קייטרינג לאירוע עם שף פרטי

    רק שף פרטי שמגיע עד הבית ומרכיב בעבורכם תפריט בהתאמה אישית מבטיח תמורה מלאה בעד כספכם. השף מבקש לשמוע פרטים על האירוע, מקשיב לבקשות וציפיות ומתכנן בהתאם את התפריט ואת סגנון האירוע. הניסיון של השף עומד לרשותכם. מהר מאוד תגלו שהשף הופך לאטרקציה המרכזית של האירוע ולערך המוסף שהוא מביא עמו. ארוחת שף עד הבית במתכונת של שירות קייטרינג מתאימה לאירוח מסיבת רווקים או רווקות, ברית או בריתה, מסיבת חינה, אירוסין, שבת חתן, יום גיבוש, ערב חברים, יום הולדת ועוד. בכל מקום בו מתאספת קבוצת אנשים ונדרשת ארוחה טובה משתלם להזמין שף.

    מדוע כדאי להזמין שף?

    אם חשבתם עד היום שהזמנת ארוחת שף עד הבית זה עסק יקר, הגיע הזמן שתגלו שהמחיר הוגן לחלוטין. כאשר בוחנים את הסכום שאתם משלמים בכל ביקור במסעדת שף מגלים שהזמנת שף הביתה אינה יקרה כלל. כאשר אתם מכינים בעצמכם ארוחת ערב לאירוח קחו בחשבון עלויות של חומרי גלם, זמן עבודה שלכם, כלים ויין, מהר מאוד תגלו שכדאי לכם מבחינה כלכלית ואישית להזמין שף פרטי.

    לראשונה אתם תיהנו מהאירוח ולא תבלו את הערב כולו במטבח מול הסירים. בתום האירוע האורחים ילכו לדרכם ולכם לא תחכה ערימת כלים במטבח. השף דואג לפנות את כל הכלים ולוקח עמו את הכלים המלוכלכים. הצוות המקצועי של השף דואג לארוחה כולה כולל ניקיון, עריכת השולחן, חלוקת תפריטים, הגשה. האורחים שלכם בררנים באוכל או רגישים למרכיבים מסוימים? ציינו זאת בפני השף ותרכיבו יחד עמו תפריט מתאים. ארוחת שף עד הבית מבטיחה את הצלחת האירוע. האורחים כולם ייהנו מהאוכל, מהאווירה ומהחוויה הייחודית. אתם תקבלו מחמאות רבות על האירוח מבלי להתאמץ יותר מדיי.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?