בחירה נכונה של קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

כשזה מגיע לבחירת שירותים מקצועיים שיכולים להוביל להצלחת האירוע או לכישלונו, מעטים השירותים שחשובים כמו האיכות, הטעם והמראה של האוכל והמשקאות שאתם מגישים עם חברה שמתמחה בשירות קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים. פשוט תשאלו את האורחים שלכם, והם כנראה לא יזכרו כל כך הרבה לגבי העיצוב או תוכנית הבידור, אבל הם בהחלט יזכרו אם הארוחה שלהם הייתה יוצאת דופן או לא.

מכיוון שקייטרינג הוא לרוב ההוצאה המשמעותית בתקציבי רוב האירועים, בחירת החברה הנכונה היא גם החלטה תקציבית משמעותית שיכולה להשפיע על הסכום שנשאר לכם להוציא על תחומים אחרים. קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים עשוי להשתנות באופן משמעותי בתמחור ובסוגי הארוחות והשירותים, לכן חשוב לדעת איך לבחור את חברת הקייטרינג המומלצת הנכונה.

היענות ועניין אישי בצרכיםכשזה מגיע לבחירת שירותים מקצועיים שיכולים להוביל להצלחת האירוע או לכישלונו, מעטים השירותים שחשובים כמו האיכות, הטעם והמראה של האוכל והמשקאות שאתם מגישים עם חברה שמתמחה בשירות קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים.

מכל אנשי המקצוע של האירועים וחברות קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים, נושא זה עולה שוב ושוב, בעיקר כי מידת ההיענות והעניין של נציגי חברת הקייטרינג במהלך השיחות הראשוניות מעידה על הביצועים במהלך אספקת השירות.

מנהלי חברות קייטרינג רבים יטענו שיש להם את האוכל בטעם הטוב ביותר עם המרכיבים הטריים ביותר במחיר התחרותי ביותר, אבל זו איכות נדירה וקשה למצוא איש מקצוע שמחזיר טלפונים ועונה למיילים במהירות, וגם פתוח לביקורות ורעיונות חדשים.

גישת מנהלי חברת הקייטרינגמכל אנשי המקצוע של האירועים וחברות קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים, נושא זה עולה שוב ושוב

למרות שפתיחות לביקורות ורעיונות חדשים עשויה להישמע כמו שיקולים חסרי משמעות במקצת בהשוואה לטעם ולעלות הכוללים, חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים צריכה לדאוג להקפיד על מציאת פתרונות לצרכי הלקוחות ולוודא שהם מרוצים הן מהמוצרים והן מהשירות.

נציגים של חברת קייטרינג פוטנציאלית צריכים להבין עליכם כמה שיותר בשיחות הראשונות שלכם איתם, אז אתם צריכים לצפות שהם ידברו וישאלו שאלות בערך עשרים אחוזים מהזמן, ואתם צריכים לספק תשובות ולתאר את הצרכים שלכם בערך שמונים אחוזים מהזמן.

חשוב לוודא שאתם אינכם 'עוד לקוח'אם נציגי חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים אינם שואלים שאלות לגבי האירוע

אם נציגי חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים אינם שואלים שאלות לגבי האירוע, הם עשויים להתייחס אליכם פשוט כאל 'הלקוח הבא'. הם צריכים להיותך מעוניינים להבין את האירוע שלכם. הם צריכים לשאול על נושא האירוע, המטרה והתקציב.

יכולת לטפל בסוג האירוע הספציפי שלכם

לא כל חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים מושלמת, ולא כל חברה מתמחה בהכנת אוכל ומשקאות לכל סוג של אירוע, כפי שמנהלי חברות קייטרינג רבים מודים בעובדות אלו בגלוי.

מנהלי חברות קייטרינג רבים עורכים מגוון רחב של אירועים, אבל הם בנויים לשרת שווקים שונים באופן יעיל יותר מאחרים, ולכן חשוב לשאול מספיק שאלות על מנת להבין אם לחברת הקייטרינג יש את סוג החוויה המתאימה עבורכם.

לכל חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים יש תחומים שהיא מתמחה בהם, כך שאפילו חברה שיש לה מוניטין עשיר עשויה שלא להתאים לכם. כך, לדוגמא, יש חברות קייטרינג שמתמחות בשירות של חברות גדולות, כך שהם לא יתאימו לאירועי בוטיק קטנים.

גם אם עבדתם בעבר עם חברת קייטרינג, חשוב לבחור חברת קייטרינג שמתמחה באירועי בוטיק קטניםלכל חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים יש תחומים שהיא מתמחה בהם, כך שאפילו חברה שיש לה מוניטין עשיר עשויה שלא להתאים לכם.

אז כשאתם בוחרים את חברת הקייטרינג שאתם מעוניינים לעבוד איתה, וכדאי לכם לדבר לפחות עם שלוש חברות לכל אירוע עם תקציב סביר, אתם צריכים להיות ספציפיים לגבי סוג האירוע הקטן שאתם מתכננים, סוג האוכל המועדף וסגנון ההגשה שאתם מצפים לו.

אחרת, אתם עלולים בסופו של דבר לבחור חברת קייטרינג שפשוט אינה מתאימה לסוג או לסגנון האירוע הקטן שלכם. חלק מחברות קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים מצטיינות עם ארוחות על האש, או פיקניקים משפחתיים, וחלקם מתמחים במאכלים לטיניים יוצאי דופן עבור אירוע עם נושא מתאים, ואחרים מתמחים באלגנטיות שעובדת היטב לערבי השקות עם לבוש רשמי.

לכן חשוב לדעת איך לבחור את חברת הקייטרינג שמתאימה עבור הפונקציה הספציפית של אירועי בוטיק קטנים, ולא לבחור חברה שאתם כבר מכירים, גם אם היא מציעה שירות מעולה.

קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים מחירון

המחיר של קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים משתנה ותלוי במגון של קריטריונים כמו למשל סוג האירוע, גודל האירוע, סוג התפריט שבוחרים לאירוע, האם יש או אין שף באירוע, סגנון ההגשה וכמובן סוג התפריט ועוד. להלן מחירון קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים.

סוג האירוע סגנון הגשה- מחיר ממוצע לסועד קייטרינג לאירועים קטנים
חתונת בוטיק קטנה בופה/דוכנים/הגשה לשולחן 250-450 ש“ח
בר מצווה/בת מצווה בוטיק קטנ/ה בופה/דוכנים/הגשה לשולחן 150-280 ש“ח
ברית/בריה בוטיק קטן/ה בופה/דוכנים/הגשה לשולחן 150-280 ש“ח
יום הולדת בוטיק קטן בופה/דוכנים/הגשה לשולחן 120-400 ש“ח
אירוע עסקי בוטיק קטן בופה/דוכנים/הגשה לשולחן 90-150 ש“ח

איך לבחור קייטרינג לאירועים קטניםהמחיר של קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים משתנה ותלוי במגון של קריטריונים כמו למשל סוג האירוע, גודל האירוע, סוג התפריט שבוחרים לאירוע

כאשר בוחרים קייטרינג לאירועים קטנים לכבוד אירוע אותו אנחנו מפיקים בקרוב, יש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. קודם כל, כדאי לבחור קייטרינג על בסיס המלצות מאנשים שאתם מכירים שעשו אירוע כזה לאחרונה או דרך רשת האינטרנט. בנוסף, חשוב לשים דגש על סגנון האוכל ועל התפריט, לראות שאתם מתחברים לקונספט וגם למי שמייצג את המטבח בין אם זה שף או בין אם צוות שלם. בשלב הבא, אחרי שיש לכם בראש כבר 2-4 קייטרינגים לאירועים ביניהם תוכלו להשוות, שווה לבחון את נושא הזמינות. אם יש לכם רצון להפיק את האירוע ביום ספציפי, כדאי לשים לזה לב ולוודא מול הקייטרינג את הפניות שלו. כדאי להתייחס גם להתאמה בין המיקום של האירוע לבין היכולת של הקיטרינג להתמודד עם מגבלות לוגיסטיות וכמובן, לבחון את סוגיית המחיר.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?