ארוחת שף פרטית לזוג

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

ארוחת שף פרטית לזוג תאפשר לכם לייצר את האווירה החגיגה באינטימיות ובפרטיות בין אם בבית שלכם או בלוקיישן אחר.

מתחשק לכם ערב רומנטי וחרשתם כבר את כל המסעדות בסביבה? בא לכם בילוי משותף, זוגי, ייחודי מותאם אישית? יתכן אולי ארוחת שף פרטית לזוג היא בדיוק הפתרון עבורכם. בין אם מדובר בחגיגת יום נישואים, קידום בעבודה או כל אירוע משמח אחר, ארוחת שף פרטית לזוג תאפשר לכם לייצר את האווירה החגיגה באינטימיות ובפרטיות בין אם בבית שלכם או בלוקיישן אחר.

איזה סגנונות ארוחה קיימים?

אם תבחרו בארוחת שף פרטית לזוג תוכלו לבחור ממבחר השפים הקיימים בתחום ומציעים מגוון שונה של ארוחות וסגנונות כמו:

  • ארוחות גורמה – ארוחת גורמה תהיה מורכבת לרוב ממנות קטנות ומעודנות, כאלו שגם מצטלמות יפה. ארוחת שף פרטית לזוג במתכונת של ארוחת גורמה יכולה להרגיש ממש כמו מסעדה, רק שפה לא תצטרכו לבחור מתוך תפריט בזמן האירוע אלא תוכלו לתכנן מראש מה יכלול התפריט ומה יוגש לכם. ארוחת גורמה יכולה להיות על טהרת הבשר, הדגים או חלבית, ותוכלו לבחור בארוחה כשרה או לא.
  • מטבחים מהעולם – אפשרות נוספת כשמדובר על הזמנת ארוחת שף פרטית לזוג היא לבחור ממגוון המטבחים העולמיים. תוכלו לבחור בארוחה אסייתית, איטלקית, מקסיקנית, צרפתית ועוד. לכל מטבח מנות הדגל שלו והסגנון המאפיין אותו ואתם יכולים להתאים את הארוחה לטעמכם האישי.
  • ארוחה על טהרת המאפים והפשטידות – עוד סגנון שתוכלו לבחור הוא ארוחה המבוססת על בצקים, מאפים, קישים ופשטידות לצד סלטים טריים וירקות.
  • ארוחת "על האש" – תוכלו להזמין שף שיכין לכם על האש מקצועי ממש במקום, עם בשר איכותי ומפנק.

מה היתרונות של ארוחת שף פרטית לזוג?ארוחת שף פרטית לזוג במתכונת של ארוחת גורמה יכולה להרגיש ממש כמו מסעדה, רק שפה לא תצטרכו לבחור מתוך תפריט בזמן האירוע אלא תוכלו לתכנן מראש מה יכלול התפריט ומה יוגש לכם.

היתרון הגדול ביותר כשמזמינים ארוחת שף פרטית לזוג הוא כמובן האינטימיות וההתאמה האישית. בניגוד למסעדה בה אתם סועדים לצד אנשים זרים בגדול, בארוחת שף פרטית אתם יכולים לסעוד רק שניכם באינטימיות ללא קהל, ולהתאים את התפריט והסגנון של הארוחה בדיוק לטעמכם האישי. תוכלו להחליט מראש על התקציב ולא תצטרכו לוותר על אף מנה כי הכל מוגש לכם באופן אישי.

לאיזה אירועים תתאים ארוחת שף פרטית לזוג?

כמובן שארוחה שף פרטית היא מאורע מיוחד ולא יומיומי ולכן לרוב נזמין ארוחה כזו באירוע מיוחד.

  • הצעת נישואים – כמה רומנטי זה יכול להיות אם במהלך ארוחה אינטימית תתקיים גם הצעת נישואים מרגשת?
  • יום נישואים – אם אתם כבר נשואים זו אפשרות מעולה לחגוג את יום נישואיכם באירוע אינטימי, קטן ומותאם אישית. כמובן שגם אם אתם לא נשואים אפשר לחגוג את היום בו הכרתם ולא רק את יום החתונה.
  • שינוי שגרה – מרגישים שנמאס לכם מכל המסעדות הרגילות והבילויים שכבר עשיתם? תוכלו להזמין שף פרטי ולדאוג לעצמכם לדייט שונה ומיוחד
  • חגיגת קידום בעבודה או ציון דרך אחר – אם הבן זוג בדיוק קיבל קידום בעבודה, זכה באיזה פרס או הגיע לאיזשהו הישג אקדמי, אפשר לחגוג יחד באופן מיוחד בארוחת שף אינטימית

מה כוללת ארוחת שף זוגית?אפשרות נוספת כשמדובר על הזמנת ארוחת שף פרטית לזוג היא לבחור ממגוון המטבחים העולמיים. תוכלו לבחור בארוחה אסייתית, איטלקית, מקסיקנית, צרפתית ועוד.

כשמזמינים שף הביתה הוא לרוב מביא עימו את כלי ההגשה והמצרכים להכנה. השף ידאג בעצמו או בעזרת מלצרים לערוך את השולחן ולפנות בסיום. כמו כן לרוב תהיה כלולה בארוחה שתייה קלה ואלכוהול כמו יין, בירה וקוקטיילים. כדאי לוודא בדיוק מול השף איתו תסגרו מה תכלול הארוחה.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים את האירוע?

לפני סגירת אירוע מהסוג הזה תחליט עם עצמכם היכן תרצו לקיים את האירוע, בביתכם או בבית השף או אולי בלוקיישן אחר. מיקום האירוע עלול להשפיע גם על המחיר. עליכם להחליט על הסגנון שמתאים לכם מבחינת סגנון הבישול, כמויות, אם מדובר במנות שמוגשות לשולחן או יותר במין בופה של כל טוב. אם אתם רוצים גם אלכוהול ושתייה קלה או שתדאגו לזה עצמאית. כמובן שכדאי לדעת מה התקציב שמתאים לכם.

איך בוחרים בשף המתאים לארוחת שף זוגית?

כמו בכל תחום אין טוב יותר מלקבל המלצה מחברים או מכרים. אם אין לכם כזו, תוכלו לחפש ברחבי האינטרנט אחר ביקורות על שפים. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא בקבוצות פייסבוק של חובבי אוכל, נסו לשים לב שאכן מדובר בהמלצה אותנטית ולא בשף שמנסה לקדם את עצמו.

ארוחת שף פרטית לזוג מחירון

המחיר לארוחת שף לזוג משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל סוג הארוחה שבוחרים, משך הזמן שהשף נמצא, האם הארוחה היא בבית השף או בבית שלכם, מה סגנון התפריט שאתם בוחרים, רמת המוניטין של השף ועוד. להלן מחירון עבור ארוחת שף פרטית לזוג שיעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

סוג הארוחה סגנון הגשה טווח מחירים
מחיר עבור ארוחה בסגנון יפני לזוג בופה/הגשה לשולחן כמו מסעה 1,500-3,000 ש“ח
מחיר עבור ארוחה בסגנון איטלקי לזוג בופה/הגשה לשולחן כמו מסעה 1,200-2,000 ש“ח
מחיר עבור ארוחה בשרית לזוג בופה/הגשה לשולחן כמו מסעה 1,400-2,500 ש“ח
מחיר עבור ארוחה חלבית/צמחונית/טבעונית לזוג בופה/הגשה לשולחן כמו מסעה 800-1,200 ש“ח
מחיר עבור ארוחת קונספט לזוג בופה/הגשה לשולחן כמו מסעה 1,500-1,800 ש“ח

לסיכום, אין כמו ארוחה זוגית כדי לפנק או להפתיע את בן/בת הזוג, זו דרך נפלאה לחגוג יומולדת, יום נישואין או אפילו סתם להעביר ביחד ערב של כייף אחרי תקופה אינטסיבית. אז בין אם אתם חוגגים מאורע ובין אם לא, זה הזמן לחפש את השף המועדף אליכם, להגיע עד אליו או שהוא יגיע עד אליכם ופשוט להנות מאוכל ברמה הכי גבוהה שיש, יין טוב וקצת רומנטיקה באוויר.

ארוחת שף פרטית לזוג היא כנראה אחת מהאטרקציות שהכי תופסות תאוצה בשנים האחרונות. ואיך לא? עם כל כך הרבה תוכניות ריאליטי שעושות תיאבון לצופים ובשלנים חובבים, ארוחת שף פרטית לזוגות מאפשרת לקחת את הניחוחות שרואים על המסך, להכניסם הביתה ולהנות מערב מושלם. 

כאשר מזמינים שף עבור ארוחת שף פרטית לזוג, חשוב להבין כי ארוחת שף פרטי לזוגות היא משהו שמתכננים בהתאם לסועדים. במילים אחרות, השף הפרטי אמור לדעת כיצד להתאים את סוגי התפריטים לכל סוגי החך, הטעם והסגנון של הסועדים. רגע לפני שמזמינים שף פרטי לארוחה זוגית עד הבית, חשוב לשאול את השאלות הבאות:

  • האם השף מאפשר התאמת תפריטים לפי רגישויות והעדפות? 
  • מהו המטבח בו השף מתמחה?
  • האם השף מגיע בגפו או מלווה ע"י צוות מלצרים?
  • האם השף מבשל אוכל כשר? 

מהי ארוחת שף פרטית לזוג ואיך זה עובד?

ארוחת שף פרטית לזוג מעניקה חווית אוכל ייחודית ומיוחדת ממנה אפשר ליהנות בבית עם כל הנוחות הנלווית לכך. אין צורך לחפש חניה, להזמין מקומות מראש במסעדות עמוסות ולהמתין בתורים להיכנס לאכול. בתוך כך, שף פרטי יגיע למקום המגורים של הסועדים, יכין, יחתוך, יקצוץ ויבשל ארוחות תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים והמקומיים מישראל לפי התפריט הרצוי ע"י הסועדים. 

השף יגיש את האוכל באופן אישי, יסביר על המנות, על חומרי הגלם, על תהליכי הבישול השונים ועוד, כך שהחוויה תהיה קולינרית במיטבה. זה כאילו שיש מסעדת חמישה כוכבים אישית ממש בסלון, פשוט תענוג. בסופו של דבר, ארוחת השף הפרטית עובדת לפי רצונותיהם של הלקוחות, כאשר ברוב המקרים אפשר לבצע התאמות שונות עבור:

  1. שף פרטי ארוחות לטבעוניים – ניתן להתאים ארוחות טבעוניות ממיטב חומרי הגלם
  2. ארוחות עבור צמחוניים – ארוחות דגים נפלאות שכוללות את הדגים המקומיים הכי טריים
  3. שף ארוחות בשרים – קרניבורים ייהנו מעוד מסוגים של פילה בקר, טלה ועוד.
  4. ארוחות שף פרטי לרגישים לגלוטן – בהתאמה אישית, ניתן לייצר תפריט שלם שמוקדש לרגישים לגלוטן.

כמה עולה ארוחת שף פרטית לזוג?

מחיר ארוחת שף פרטית לזוג נע בין כמה מאות שקלים בודדים לסועד, כאשר מחיר הערב ישתנה בהתאם לסוג הערב. מומלץ להיעזר במידע הבא, מחירון ארוחות שף זוגיות וארוחות נוספות:

סוג השירות ע"י שף פרטי מחיר ארוחת שף פרטי  מה כוללת הארוחה
ארוחה זוגית ללא מלצרים  בין כ-450 ₪ ל-1,550 ₪ לסועד או לארוחה מנות ראשונות (בד"כ 2 לבחירה), מנה עיקרית וקינוח.
ארוחה לזוגות הכוללת טעימות בלבד  כ-350 – 450 ₪ לסועד כ-8 – 12 טעימות
ארוחה ל-2 זוגות כ-950 – 1,200 ₪ ל-4 סועדים ראשונות, עיקריות וקינוחים 
ארוחה פרטית ל-5 זוגות כ-3,200 – 4,000 ₪ ל-10 סועדים ראשונות, עיקריות וקינוחים 
ארוחת שף פרטית ל-10 זוגות כ-220 – 280 ₪ לסועד ראשונות, עיקריות וקינוחים
ארוחת 3-5 מנות לכל סועד כ-350 – 550 ₪ לסועד ראשונות מכמה סוגים, 2 מנות עיקריות לבחירה וסוגי קינוחים שונים

 

יש לציין, המחירים לעיל מובאים כהמלצה בלבד, בשטח המחירים עשויים להשתנות בין שף לשף.

טיפים לבחירת שף עבור ארוחות פרטיות זוגיות 

המחיר לארוחת שף לזוג משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל סוג הארוחה שבוחרים, משך הזמן שהשף נמצא, האם הארוחה היא בבית השף או בבית שלכם

הזמנת שירות שף מסוג ארוחת שף פרטית לזוג, מצריכה  בדיקה של מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון. בתור התחלה, יש לקחת את הזמן ולערוך איזשהו מחקר אינטרנטי מקוצר. בתוך כך, חשוב לבדוק ביקורות וחוות דעת באינטרנט, מה שאפשר למצוא די בקלות בין הרשתות החברתיות השונות. 

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את סוגי ההתמחויות של השף הפרטי. בעוד שחלק מהשפים מתמחים במטבח עדתי או ישראלי מודרני, שפים אחרים מתמחים במטבחים עולמיים מכל רחבי העולם. באופן כללי, כדאי בשלב הראשון לבדוק את סוגי התפריטים שהשף נוהג לייצר באירועים שונים. כך יהיה אפשר לבדוק אם סגנונו קולע לטעם הסועדים. 

שאלות שחשוב לשאול את השף הפרטי

  1. איזה סוג של ארוחות השף מציע? – יש לבדוק אם השף מתאים את מטעמיו לאנשים אלרגניים, רגישים לגלוטן, צמחוניים ועוד. 
  2. איזה סוג וכמה ניסיון יש לשף הפרטי? – חלק מהשפים עובדים במסעדות, אחרים בעלים של מסעדות וכו'.
  3. האם יש לשף רשימה של לקוחות ממליצים? – למרות שביקורות הן לא הכול בחיים, חשוב לקבל מושג על איך הרגישו לקוחות בעבר לגבי השירות של אותו שף פרטי.
  4. האם יש עמלות נוספות? – יש לבדוק לגבי עלויות נוספות כמו עלויות מלצרים, עלות יינן וכו'.
  5. מהי מדיניות הביטולים של השף? – אם משהו צץ, טוב לדעת שאפשרי לקבל החזר.
  6. האם השף מביא אתו את כל הציוד הנדרש? – בחלק מהמקרים צריך לספק לשף ציוד חשמלי וכלי מטבח מסוימים. 

בסופו של דבר, כששואלים את השאלות הנכונות, הרבה יותר קל למצוא את השף המתאים לסוג האירוע. בתיאבון! 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?