ארוחת שף זוגית עד הבית – חוויה שאין כמותה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בשנים האחרונות התחום הקולינרי על הצדדים הטעימים והיצירתיים שלו הפך לנושא מרכזי בתרבות הישראלי. הפסקנו להתעניין רקארוחת שף זוגית עד הבית אבל ארוחה כזו בהחלט יכולה להיות פתרון וחוויה קסומים לאירוח של כמה זוגות חברים או משפחה באוכל פשוט ועברנו לצרוך את הבילוי והפינוק שלנו במטבחי גורמי עילית ובמסעדות שף מעוטרות. אמת, המחירים לפעמים יכולים להיות גבוהים אבל אנחנו לא מתפשרים על חוויה פחות ממושלמת. הרצון לטעום דברים מסעירים, להרגיש נחשבים, להשקיע בעצמנו וליהנות מחוויה קולינרית שלמה, הופכים את היציאה למסעדה לאירוע מיוחד.

אבל מה אם נגיד לכם שאת כל ההרגשה הנפלאה הזו תוכלו להשיג אצלכם בבית. למעשה, תוכלו לקבל חוויה הרבה יותר גדולה באמצעות ארוחת שף זוגית עד הבית. שכן, כל האינטימיות שהולכת לאיבוד במסעדות העמוסות, חוזרת בגדול באירוח הביתי.  כל הדוחק, הצפיפות, זמני ההמתנה והעומסים הכרוכים ביציאה, נעלמים ומפנים מקום לחוויה הקולינרית מתומצת ומרוכזת. חשובים האוכל והאווירה וכאלו תפגשו בעוצמה גבוהה. שכן ארוחת שף זוגית עד הבית היא לא ארוחה שנועדה להשביע עשרות ומאוד אנשים. היא נוצרה ונועדה רק עבורכם.

ארוחת שף זוגית עד הבית כבחירהאבל מה אם נגיד לכם שאת כל ההרגשה הנפלאה הזו תוכלו להשיג אצלכם בבית. למעשה, תוכלו לקבל חוויה הרבה יותר גדולה באמצעות ארוחת שף זוגית עד הבית

אז לכולנו, אחת לכמה זמן, מתחשק לצאת לחוות קולינריה במיטיבה. לא באמת צריך סיבה לכך. כמובן, שיום הולדת, יום נישואין, או חגיגת מאורע כזה או אחר מהווים טריגר מיוחד אבל לרובנו, סתם לפעמים, פשוט בא לבלות ולהתענג ברמה חלומית. אבל כפי שכבר ציינו, ניתן לקבל את אותה החוויה ואף מעבר עם הזמנת ארוחת שף זוגית עד הבית.  שף פרטי, איכותי ומקצוען, כזה שרכש את יכולותיו בשנים רבות של עבודה במסעדות גבוהות, יכין את האורחה במטבח הביתי שלכם. הארוחה תהיה במיוחד עבורכם ולטעמכם. אתם תבחרו מה יוגש, איך, באיזה סגנון וכד'.

אנחנו כמובן ממליצים לתת לשף את החלום או הרצונות הגדולים ולתת לו מכאן ואילך את המושכות ולסמוך עליו שיוליך אתכם ביד בוטחת ומקצועית לעולם חדש של אירוח וטעמים. לא רק שהשף מכין את הארוחה במיוחד עבורכם ומול עיניכם, בטריות שאין גבוהה ממנה, אלא הוא גם מגיע עם צוות שעורך, מגיש, מפנה וגם מנקה. אתם המלכים בסיפור הזה, רק באים ליהנות

ארוחת שף זוגית עד הבית לכל מטרהדיברנו על ארוחת שף זוגית עד הבית אבל ארוחה כזו בהחלט יכולה להיות פתרון וחוויה קסומים לאירוח של כמה זוגות חברים או משפחה ואפילו לאירועים קטנים וייחודיים, שלא ישכחו במהרה.

דיברנו על ארוחת שף זוגית עד הבית אבל ארוחה כזו בהחלט יכולה להיות פתרון וחוויה קסומים לאירוח של כמה זוגות חברים או משפחה ואפילו לאירועים קטנים וייחודיים, שלא ישכחו במהרה. חשבו על החיסכון הרב ברדיפה אחר חומרי גלם טריים ואיכותיים, השקעה בהכנות, בעריכה באמצעות הזמנת ארוחת שף זוגית עד הבית או למספר גבוה יותר של אורחים הבית שלכם הופך לממלכה קסומה של טעמים, ריחות ומראות עשירים, שישאירו את האורחים פעורי פה.

כמובן שלחוויית ארוחת שף זוגית עד הבית יש נופך רומנטי. כאשר אתם רוצים להתאהב מחדש, היא מספקת את האווירה והתפאורה המושלמת. אבל גם תהווה את מסמר הערב, כאשר אתם מבקשים לציין משהו ייחודי, כמו יום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, חגיגת יום אהבה וכדו' ועוד אירועים שהם קטנים ואינטימיים. במקביל\ ניתן לערוך גם אירועים בוטיקים למספר מצומצם של אנשים כמו מסיבת אירוסין או חתונה קטנה בחצר הבית, אירוע חברתי לזוגות או חברים מהעבודה ועוד. בכולם, הסוד להצלחה טמון בכך שכל אחד מהאורחים מרגיש שהוא לא בא לעוד אירוע עם קייטרינג או שירותי הסעדה אלא הוא עצמו הגיע ישירות אל ארוחת שף זוגית עד הבית, במיוחד עבורו, גם אם סביבו יש עוד זוגות וזה לא בהכרח הבית שלו.

יתרונות ארוחת שף זוגית עד הביתהסוד להצלחה טמון בכך שכל אחד מהאורחים מרגיש שהוא לא בא לעוד אירוע עם קייטרינג או שירותי הסעדה אלא הוא עצמו הגיע ישירות אל ארוחת שף זוגית עד הבית, במיוחד עבורו, גם אם סביבו יש עוד זוגות וזה לא בהכרח הבית שלו.

כבר עמדנו על העובדה שכל החוויה קורת עבורכם בלי שתטרחו. השף במקרה זה אמון על כל ההפקה. זה מתחיל כמובן בהכנת האוכל אבל גם בכל העולם שמסביב: כל כלי הבישול הייחודיים וכל האביזרים מובאים על ידו. דיברנו רבות על החשיבות של האווירה בארוחה שכזו ובכן ארוחת שף זוגית עד הבית היא לא רק אוכל. היא גם המפה הצחורה, יין משובח, צלחות יוקרתיות ונרות מבהיקים. כל אלו ועוד רבים אחרים השף מביא עמו.

ובואו נדבר רגע על התפריט. אז זהו: אתם קובעים את התפריט. באתר שלנו ישנם שפים רבים המציעים שירותי ארוחת שף זוגית עד הבית. אתם יכולים לבחור את החלום שלכם. רוצים חוויה אסייתית, איטלקית, בניחוח צרפתי, מהמטבח הצפון מרוקאי או דווקא קלאסית ויוקרתית-  הכל הולך.

גם צורת ההגשה היא לפי בחירתכם וטעמכם. רוצים מנות רצות אחת אחרי השניה- תקבלו. רוצים ארוחה קלאסית ומכובדת, תוכלו לקבל כזו כמו גם ארוחת טעימות עשירה בסגנונות ותוצרים. תוכלו לבקש הגשה על ידי מלצרים או לבחור במשהו חופשי יותר, למשל הגשה לא רשמית על ידי השף עצמו. זכרו, רובנו אינם שפים וגם להשיג חומרי גלם מיוחדים שכאלו, קשה למצוא. ארוחת שף זוגית עד הבית תחשוף אתכם לסגנונות, טעמים, צבעים, שיטות בישול וחוויות קולינריות שלא הכרתם. החוויה הקולינרית תהיה שלמה ועל פי רצונכם אבל לרגע אחד לא תפגע באינטימיות של הארוחה ובחלק הזה של החוויה

ארוחת שף זוגית עד הבית אבל לא בהכרח בביתבאתר שלנו ישנם שפים רבים המציעים שירותי ארוחת שף זוגית עד הבית. אתם יכולים לבחור את החלום שלכם. רוצים חוויה אסייתית, איטלקית, בניחוח צרפתי, מהמטבח הצפון מרוקאי או דווקא קלאסית ויוקרתית-  הכל הולך.

החוויה השלמה ביותר היא הפקת ארוחה על ידי שף פרטי בביתכם אבל הלוקיישן יכול בהחלט להשתנות. העוצמה לא תפגע אם תערכו אירוע דומה ומצומצם במקום העובדה לרגל הצלחה מסוימת, לחוויה רומנטית במיוחד בצימר שנסעתם אליו (תחום שהופך לפופולארי במיוחד ועונה על הצורך שלנו להתפנק בלי לצאת ולעזוב את הצימר), אירוע הנערך בטבע במקומות קסומים ומרשימים או באיזה חלל מיוחד ומעוצב אחר. בכל המקרים האלו כדאי לידע את השף לפני על מהות המסיבה, מיקומה והאנשים שינחכו בה. זה נועד גם לצורכי התארגנות שלו אבל בעיקר כדי שיוכל לספק עבורכם את החוויה השלמה ביותר.

ארוחת שף זוגית עד הבית גם בלי סיבהכבר דיברנו על החגיגיות והרושם שמותירה ארוחת שף זוגית עד הבית אבל לפעמים, מגיע גם לנו להתפנק סתם כך.

כבר דיברנו על החגיגיות והרושם שמותירה ארוחת שף זוגית עד הבית אבל לפעמים, מגיע גם לנו להתפנק סתם כך. בלי סיבה מיוחדת. להזמין שף פרטי כי בא לנו ליהנות אבל אין לנו כח לטרוח או חשק לבשל ולקנות ולנקות ולשטוף. דווקא העובדה שיש באתר שלנו שפים כל כך מגוונים מאפשרת לכם להיות ספונטניים. מתחשק לכם ארוחה מסוימת עם גוון כזה או אחר, תמצאו שף מקצועי ואיכותי שיספק לכם אותה ברמה של מסעדת שף.

אגב, רוצים להרגיש ממש חלק מתהליך הבישול (כאמור בלי לחוות את החלק של הטרחה והניקיון)? חלק מן השפים מציעים חוויה של מעין סדנא אינטימית או בישול משותף מודרך. השף נותן לכם להתנסות, להכיר חומרים וטכניקות וליצור בעצמכם, כל זאת באמצעות שיחה קולחת וחברית, במטבח הביתי שלכם.

מחיר ארוחת שף זוגית עד הבית

ארוחה יוקרתית במסעדת שף, אינה זולה במיוחד. לכן, רובנו נפקוד אחת כזו בעיקר סביב אירועים מיוחדים. מפתיע עם כן לגלות, כי ארוחת שף זוגית עד הבית לא יקרה בהרבה מארוחה כזו וכאמור, היא מציעה חוויה עוצמתית וייחודית יותר. ארוחת שף זוגית עד הבית יכולה להתחיל ב-100 ₪ ולנוע מעלה על פי מגוון המנות, סוג המטבח, התפאורה והתשתית הנדרשים, אופן ההגשה וצורתה, חומרי הגלם ועוד. זכרו, שאתם אלו שקובעים את מהות הארוחה והקונספט שלה ולכן תוכלו להחליט האם להוריד או להרבות בה ובכך להשפיע על המחיר. בנוסף, זו אומנם ארוחת שף זוגית עד הבית אבל תמיד תוכלו להוסיף זוג או יותר של חברים וכך העלות תתחלק בנוחות רבה יותר.

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?