ארוחת שף בבית – פינוק אמיתי ומיוחד

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בזמנו, מי שהיה מזמין ארוחת שף בבית, היה נחשב לעשיר, היות ושירות זה, ניתן היה לראות בסרטים, אך היום, שירות זה הפך לטרנדבזמנו, מי שהיה מזמין ארוחת שף בבית, היה נחשב לעשיר, היות ושירות זה, ניתן היה לראות בסרטים, אך היום, שירות זה הפך לטרנד ואף המחירים הפכו להיות סבירים בגלל התחרות בין השפים. ואף המחירים הפכו להיות סבירים בגלל התחרות בין השפים. גם בגלל תקופת הסגרים בקורונה, כאשר המסעדות היו סגורות, השפים מצאו עבודה רק באמצעות שירות זה, כאשר הם מספקים ארוחות גורמה זוגיות, או לאירועים מיוחדים של לקוחות עד לביתם. שירות זה, פותר את כל הבעיות הלוגיסטיות של הכנת ארוחה למוזמנים, למסיבה או לכל אירוע משפחחי מיוחד. תוכלו להזמין למשל תפריט דגים, תפריט בשרי, חלבי או צמחוני. ישנם שפים שמומחים באפייה, כך שאפילו את הלחם למנות הראשונות יאפו לאורחים, כך שתהיו בטוחים כי גם הלחם שתטעמו יהיה שונה וטעים בהרבה ממה שהכרתם עד היום..

יש ליידע את השף לגבי אלרגיות מסוימות שלכם או של המוזמנים אליכם לאירוע. ניתן אף להזמין ארוחת שף בבית לזוגות שמעוניינים לחגוג יום נישואין, הצעת נישואין או יום הולדת כאשר בן או בת הזוג מעוניינים לערוך הפתעה רומנטית באווירה מיוחדת. עוד סיבה של הזמנת שף עד הבית, יכולה להיות באזורים מסוימים, או מסעדות שאינן עובדות בשישי שבת, אין כמו ארוחת שף שהיא חוויה קולינארית בפני עצמה. היום, ענף הקולינריה בישראל הוא מהמתקדמים ביותר והשפים ישראלים, מציעים מטבח עשיר במיוחד. המטבח הישראלי עשיר גם כך, אך שפים רבים בישראל, מעורים מאוד בכל המאכלים, כך שהם נוסעים לחו"ל להשתלמויות אצל השפים המפורסמים בעולם וחוזרים עם עוד מנות גורמה עשירות.

ארוחת שף בבית – כל היתרונותלהזמין ארוחת שף בבית לזוגות שמעוניינים לחגוג יום נישואין, הצעת נישואין או יום הולדת כאשר בן או בת הזוג מעוניינים לערוך הפתעה רומנטית באווירה מיוחדת.

אם יש לכם ערב חברה ואתם מעוניינים לארח בקונספט אשר יהיה מיוחד, זה הזמן להזמין שף פרטי, אשר יכין מול עיניהם של המוזמנים ארוחת גורמה. מדובר על לוחות זמנים גמישים, מתי שנוח לכם. מלבד זאת, ישנם אנשים שיש להם בעיית ניידות ולכן, הפתרון הוא הזמנת שף עד הבית, כאשר הארוחה תוגש באופן מוקפד, ממש כמו במסעדות היוקרתיות. ישנם אירועים שגם בהם, הרעיון של הזמנת ארוחת שף בבית תתאים, כגון מסיבת רווקות, כאשר החברות מעוניינות להפתיע את הכלה לעתיד.  השף מגיע מאובזר, עם כלי הבישול, ההגשה וחומרי הגלם. ניתן אף לערוך מין סוג של סדנת בישול, כך שזה יהווה אטרקציה בפני עצמה.

אוהבים את הבישול של שף מוכר? – הזמינו אותו עד אליכםארוחת שף בבית – כל היתרונות אם יש לכם ערב חברה ואתם מעוניינים לארח בקונספט אשר יהיה מיוחד, זה הזמן להזמין שף פרטי

אם אתם מעריצים שף מסוים, בגלל סגנון הבישול שלו, זה הזמן להזמין אותו עד אליכם לארוחת גורמה מיוחדת. תוכלו להרשים את האורחים שלכם, או לערוך אירוע אשר לא יישכח במהרה, כאשר שף מוכר מתוכניות הבישול בטלוויזיה, יפתיע את המוזמנים בביתכם. המחיר של ארוחת שף בית, יהיה תלוי בכמות המנות שכמובן תהיה תלויה בכמות המוזמנים. יש להזמין שף אשר יתאים להעדפות המוזמנים אצלכם בבית, למשל מי שאוכל כשר או מי שאינו אוכל כשר, או כאלה שאוהבים לאכול פירות ים וכדומה. למשל שנם שפים שמתמחים בארוחות סיניות והמזרח הרחוק בכלל, סושי ועוד. גם אם מדובר על כמות של כמה עשרות אנשים, השף מגיע עם צוות מיוחד, אשר מסייע לו להכין ארוחות שתספקנה לכמות גדולה של מוזמנים.

גם אם הוחלט שראש השנה או פסח ייערך בביתכם, תוכלו למצוא פתרון יעיל בהזמנת שף עד לביתכם, אשר מתמחה בארוחות חג. השף יכין סלטים מיוחדים, מנות פתיחה, ארוחה עיקרית וכן, קינוחים מיוחדים שרבים יתלהבו מהם. כמו כן, השף והצוות שלו, יערכו את השולחן כיד המלך והוא יהיה מעוצב ויקנה אוויר חגיגית, בדיוק כפי שציפיתם ואף מעבר לכך. מחירי המנות של השף, אינם שונים מהמחירים במסעדה ולכן, יהיה עדיף להזמין שף עד לביתכם. יש להזמין מראש את השף, היות והיומנים של השפים הידועים מלאים. יש לארגן פגישה מסודרת עם השף, אשר יכין עבורכם את הארוחה המתאימה ביותר וכן, הוא יכול לתת לכם טיפים מעניינים, על סמך ניסיונו העשיר.

חלום קולינארי – מעתה גם בביתכם, הרעיון של הזמנת ארוחת שף בבית תתאים, כגון מסיבת רווקות, כאשר החברות מעוניינות להפתיע את הכלה לעתיד.

מי שחלם על ארוחה מידיו של שף שהוא  אוהב במיוחד, יכול להגשים חלום קולינארי. אם החלטתם לערוך אירוע מיוחד ואינטימי בביתכם שבו יהיו מעט מוזמנים, אך האירוע יהיה מושקע, אין כמו להזמין ארוחת שף בבית. אם מדובר על ארוחה לשניים, כאשר הכוונה היא לארוחה זוגית, אוכל צרפתי או איטלקי, יהיה המענה המושלם לארוחה רומנטית ומיוחדת במינה, כאשר השף מכין את המנות אנינות הטעם, יבחר את היין האידיאלי לארוחה ואת הקינוח המושלם. היום, כבר ניתן להזמין שף פרטי, בכל אזורי הארץ, היות וטרנד זה, נעשה נפוץ בכל הארץ. השפים  כמובן,מכירים את הכמויות המדויקות של חומרי הגלם, כאשר תחליטו יחד על התפריט שיוגש בארוחת הגורמה שהשף יכין עבורכם. מדובר על יצירת אמנות קולינארית שהשף יגיש בכלים מיוחדים, מה שעוד יוסיף לארוחה המיוחדת שלכם. חומרי הגלם של המנות שאותם יבשל השף, נבחרים בקפידה, כך שם מדובר בבשר, ארוחה חלבית, צמחונית, דגים או פירות ים, הכול טרי ונרכש מהמקומות המובחרים שרק השפים מכירים.

רק מי שהוא אנין טעם ובקיא בכל נושא הקולינריה, ידע מה התחושה המיוחדת והמקורית של הזמנת ארוחת שף בבית. זהו פינוק אמיתי, אשר היום רבים זוכים לו, כאשר הם מארגנים אירוע מיוחד של אנשים שאף הם יודעים להעריך אוכל איכותי. השף יציע לכ תפריטים שונים, אשר מתוכם תוכלו לבחור את התפריט המתאים לכם. ישנם שפים שמציעים גם שירות קייטרינג לאירועים ביתיים גדולים יותר, כך שתוכלו להגיע לטעימות ולהתרשם בזמן אמת מהתפריטים השונים והעשירים של השף שתזמינו לביתכם. קיים הבדל משמעותי בין ללכת למסעדת שף, לבין להזמין ארוחת שף בבית. היחס הוא אישי, החוויה שהשף עצמו מכין את המאכלים באזור הטבעי והמוכר שלכם, כאשר אתם המארחים. במסעדה, לא ניתן להכיר את השף לעומק וההיכרות עימו היא גם חוויה של ממש.

האפשרויות השונות של הזמנת שף לביתכםהתחושה המיוחדת והמקורית של הזמנת ארוחת שף בבית. זהו פינוק אמיתי, אשר היום רבים זוכים לו, כאשר הם מארגנים אירוע מיוחד של אנשים שאף הם יודעים להעריך אוכל איכותי.

תוכלו לבדוק את האופציה של הזמנת שף אל ביתכם, כאשר הארוחה תהווה אטרקציה, מש כמו בתוכניות הבישול, כאשר תהיה אינטראקציה מלאה, בין המוזמנים לבין השף, אשר יסביר להם, כיצד מכינים מנות שונות. השפים הם אנשים חביבים שמקנים אוויר מיוחדת, יש שהם בעלי חוש הומור ויספרו כל מיני סיטואציות מצחיקות תוך כדי הבישול, מה שרק יתרום לאווירה נהדרת בקרב המוזמנים והמארחים. הכי נוח שהשף שלכם יבשל בסביבה הביתית והמוכרת לכם, כך תחושו נוח יותר והאירוח שלכם יהיה כיד המלך. האורחים יקבלו טיפים לבישול וימהרו להכין בבית את מנות השף שלמדו, כך שגם ה יצאו נשכרים מארוחת השף, אשר תגרום להם להתגאות בעצמם, כאשר רק יקצרו מחמאות מהאורחים שהוזמנו לביתם.

היום, כבר רבים מזמינים את השירות שהפך לטרנד קולינארי חווייתי, כאשר הם בוחרים את השף האהוב עליהם שמכין את המאכלים בסגנון האהוב עליהם. אם אתם מתכננים, אירוע משפחתי, אירוע חברה, או אפילו אירוע עסקי, זה הזמן להזמין שף מוכר, אשר ירשים את האורחים ולגרום לאירוע המיוחד שלכם להיות מדובר.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?