ארוחת שף בבית השף

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם אתם מתכננים אירוע חגיגי ומיוחד בקרוב, ונמאס לכם ללכת שוב למסעדה או הופעה, ארוחת שף בבית השף יכולה להיות מענה מעולה לערב חגיגי ויוצא דופן. בנוסף, ארוחה כזו תחסוך לכם הרבה מאוד מאמץ. הרי כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנחנו רוצים לחגוג אירוע כזה או אחר, מזמינים את הקרובים לנו, דואגים לקניות, הכנות במטבח שעות על גבי שעות, מאחרים ובקושי יושבים דקה ובסיום האירוע- גמורים מעייפות. אז אפשר לחסוך את כל זה ולהיות כמו כל האורחים שלנו, באמת להנות – ארוחת דף בבית השף. זו כבר תקופה ארוכה שהטרנד של ארוחת שף בבית השף מגיע לכל מקום. השף דואג לכל ההכנות בביתו ולכם נותר רק להגיע. הסגנונות מגוונים, טווח המחירים משתנה, המיקום יכול להיות ברחבי הארץ וצפוי לכם בילוי מהנה ומותאם אישית לקבוצה שלכם ולחגיגה הספציפית שלכם.

לאיזה אירועים תתאים ארוחת שף בבית השף?מתכננים אירוע חגיגי ומיוחד בקרוב, ונמאס לכם ללכת שוב למסעדה או הופעה, ארוחת שף בבית השף יכולה להיות מענה מעולה לערב חגיגי ויוצא דופן.

ארוחת שף בבית השף יכולה להתאים למגוון אירועים חגיגיים, לחובבי אוכל שונים, לקבוצות שמעוניינות באירוע פרטי או דווקא להתערבב עם אנשים נוספים, נפרט מספר דוגמאות:

  • ערב גיבוש לעבודה – אם מקום העבודה שלכם מפנק במיוחד הוא יכול לדאוג לכם לערב בלתי נשכח של ארוחת שף בבית השף, בסגנון המתאים לכם
  • יום הולדת עגול – אמא בדיוק חוגגת 60? האחות בת 30? זו הזדמנות מעולה לחגוג בארוחה חגיגית, סגורה, רק למעגל הקרוב שלכם
  • מסיבת הפתעה – ארוחת שף יכול להיות אחלה הפתעה לפודיז שונים, בלי לשתף את בעל השמחה מגיעים כולם לחגוג בבית השף כשהחוגג מגיע כמובן אחרי כולם
  • ערב בנות – אם אתן קבוצה גדולה של חברות שמחפשות לחגוג ביחד, תוכלו להשקיע בארוחת שף חגיגית ומשותפת
  • ערב יוצא דופן – במקום לצאת למסעדה עם אנשים זרים, תוכלו להגיע לארוחת שף עם קבוצה שאתם לא מכירים, הזדמנות לחגוג את ערב השנה החדשה או אירוע משמח אחר. אפשר גם סתם כך ליהנות מערב יוצא דופן

למה אפשר לצפות כשמארגנים ארוחת שף בבית השף?אז אפשר לחסוך את כל זה ולהיות כמו כל האורחים שלנו, באמת להנות - ארוחת דף בבית השף. זו כבר תקופה ארוכה שהטרנד של ארוחת שף בבית השף מגיע לכל מקום

לרוב מכיוון שמדובר באירוע פרטי שאתם מארגנים יחד עם השף, תוכלו להחליט יחד על מבנה התפריט, עלות, סגנון הבישול, אופן ההגשה וגם תוספות כמו שתייה קלה ואלכוהול. לא כל שף מציע את כל הסגנונות אבל תוכלו למצוא שף שמתאים לסגנון שאתם מעדיפים ושמתאים לתקציב שלכם. תוכלו לבקש מהשף תמונות של ארוחות שכבר אירח כדי לעשות תיאום ציפיות.

איזה סגנונות של ארוחות אפשר לעשות?

מכיוון שאתם מגיעים לביתו של השף אפשר לעשות תיאום ציפיות מראש לסגנונות השונים שהוא מציע בהתאם לטעמכם האישי או לתקציב. סגנונות שמציעים שפים לדוגמה:

  • מטבחים בינלאומיים – חובבים אוכל הודי? משוגעים על סושי? אוכל צרפתי מרגש אתכם? תוכלו למצוא שף שיתאים את הארוחה לסגנון העולמי החביב עליכם כקבוצה. ישנם מגוון סגנונות בישול ומגוון שפים המתמחים בסגנונות שונים
  • פחמימות וליהנות – אם אתם חובבי בצקים, תוכלו לתאם מול השף ארוחה על טהרת הפשטידות והמאפים, לצד ירקות וסלטים וכמובן קינוחים מפנקים
  • פירות ים ודגים – השף יוכל לדאוג לכם לארוחת ערב של דגה טרייה ואיכותית שתותאם לטעמכם האישי
  • בשר על האש – אם אתם אוהבים במיוחד אירועי על האש ומתים על בשר תוכלו לבקש מהשף להכין לכם ערב של חגיגת בשרים מסוגים שונים בליווי תוספות וסלטים

מה היתרונות של ארוחת שף בבית השף?מה היתרונות של ארוחת שף בבית השף? כשמזמינים אירוע בבית השף מצפה לכם ערב יוצא דופן ומותאם אישית.

כשמזמינים אירוע בבית השף מצפה לכם ערב יוצא דופן ומותאם אישית. מכיוון שהארוחה מוגשת בבית השף, לא תצטרכו להביא איתכם כלום, לפנות מהשולחן או לעשות כלים. רוב הסיכויים שהחנייה תהיה נגישה יותר ותוכלו לשמור את האירוע כאירוע פרטי אם תרצו. תוכלו להחליט בקבוצה שלכם אם מתאים לכם אירוע יותר חגיגי או יותר יומיומי ולהתאים את התקציב ליכולות שלכם. לרוב הארוחה בבית השף לא תעלה יותר מאשר ארוחה אצלכם בגלל היתרון הלוגיסטי כאשר השף מבשל בביתו. תוכלו גם לבחור בשף שסגנון מקום האירוח שלו מתאים לכם, אם חשובה לכם חצר או דווקא מקום חמים ונעים, אם תרצו להתארח באיזור המרכז או דווקא בצפון.

איך בוחרים את השף?מכיוון שארוחת שף בבית השף היא תחום טרנדי במיוחד, תוכלו למצוא גם כתבות בנושא שסוקרות את השפים השונים בתחום ולבחור על פי מי שימצא חן בעינכם ויבלוט.

הכי כיף וכדאי לחפש שף שמכרים שלכם כבר השתמשו בשירותיו. אם אין כזה, או השפים שהמליצו עליכם פחות מתאימים לצרכים שלכם, תוכלו לחפש המלצה ברחבי האינטרנט בין אם בקבוצות פייסבוק או ביקורות. מכיוון שארוחת שף בבית השף היא תחום טרנדי במיוחד, תוכלו למצוא גם כתבות בנושא שסוקרות את השפים השונים בתחום ולבחור על פי מי שימצא חן בעינכם ויבלוט.

כמה עולה ארוחת שף בבית השף?

המחיר של ארוחת שף משתנה ותלוי במגוון של קריטריונים כמו למשל מי השף בו אתם בוחרים לקיים את הארוחה, מה התקציב שלכם, איזו ארוחה אתם רוצים להפיק, כמה מוזמנים מגיעים ועוד. להלן מחירון ממוצע לארוחה בבית השף.

סוג הארוחה ממוצע לסועד
מחיר ארוחה לפי תפריט שהשף בונה 250-400 ש“ח לסועד
מחיר ארוחה יפנית בבית השף 300-600 ש“ח לסועד
מחיר תפריט בהתאמה אישית בבית השף 350-800 ש“ח לסועד
מחיר ארוחה חלבית/צמחונית/טבעונית בבית השף 250-300 ש“ח לסועד
מחיר ארוחה בשרית בבית השף 400-800 ש“ח לסועד

לסיכום, ארוחה בבית השף היא חוויה קולינרית ייחודית וחסרת פשרות. אם בא לכם להתפנק או לפנק מישהו אהוב שחוגג יומולדת או אפילו סתם ככה בשביל הכיף, זה בדיוק הזמן לבחור את השף המועדף עליכם ופשוט להתמכר לחוויה מעוררת חושים. הזמינו בייביסיטר לילדים ותהנו מערב מושלם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?