ארוחות שף פרטיות – בילוי קולינארי מעולם אחר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בגלל תוכניות הריאליטי שכבשו את האזרחים הרבים בארץ שהם חובבי קולינאריה מושבעים, טרנד חדש של ארוחות שף פרטיות צבר אףבגלל תוכניות הריאליטי שכבשו את האזרחים הרבים בארץ שהם חובבי קולינאריה מושבעים, טרנד חדש של ארוחות שף פרטיות צבר אף הוא תאוצה. הוא תאוצה. היום, אנשים מזמינים שפים לביתם, או יש שמעדיפים להגיע אל ביתו של השף, היות והם מעוניינים לחוות חוויה נדירה. ניתן לבחור את מנות השף, מתוך תפריט עשיר שיציע לכם השף שתבחרו. תוכלו לבחור תפריטים של המטבח האיטלקי, הצרפתי, האסיאתי ושאר מאכלים מיוחדים אקזוטיים שלא טעמתם באף מסעדה נחשבת ויוקרתית. היתרון של ארוחת שף פרטית הוא, שכל חומרי הגלם הם איכותיים וטריים, שרק שפים יכולים למצוא, כאשר הם בוחרים אותם בקפידה.

תוכלו לשדרג את החוויה הקולינארית כמה צעדים קדימה, כאשר אתם מעוניינים לחגוג יום נישואין, ימי הולדת או כל אירוע מיוחד אחר אשר ייערך אצלכם בבית ויהיה בעל קונספט מיוחד. אפשר להפתיע את ההורים שחוגגים יום הולדת באמצעות ארוחת שף פרטית, כך שזוהי מתנה מקורית שתאחד את בני המשפחה באירוע משמח ומיוחד זה. השף יגיע עם צוות מקצועי של עוזרים ומלצרים, מה שיגרום לכם לקבל שירות מיוחד כיד המלך, הארוחות יתבשלו ויוכנו מהר וכן, הבית יישאר מבריק ונקי לאחר תום הארוחה. שפים מקצועיים וידועים, מציעים גם אוכל מדהים ומיוחד וגם תקשורתיות ואפילו הומור, מה שיחמם את האווירה הטובה. השף הוא ממש להטוטיו בביצועיו הקולינאריים. מה שמאפיין את השף שהוא אוהב לבשל, יודע לבשל באופן מקצועי ואוהב אנשים, כאשר הוא מתייחס אליהם באופן אישי וממש שובר את הקרח באמצעות האווירה המיוחדת שהוא מקנה, תוך כדי הבישול וההגשה.

ארוחות שף פרטיות – כך תשדרגו את חוויית האוכלקיים שוני גדול, בין ארוחות שף פרטיות, לבין לסעוד במסעדה. האווירה, היחס האישי, האפשרות לדבר עם השף, הכרה לעומק של מנות מיוחדות שלא טעמתם במסעדות, היחס האישי והשירות

קיים שוני גדול, בין ארוחות שף פרטיות, לבין לסעוד במסעדה. האווירה, היחס האישי, האפשרות לדבר עם השף, הכרה לעומק של מנות מיוחדות שלא טעמתם במסעדות, היחס האישי והשירות, הם רק חלק מהיתרונות הרבים של חוויה קולינארית זו, הגורמת לכם לשדרג את חוויית האכילה. השף למעשה מייצג שואו מסוים, אשר ימליח, באמצעות הכריזמה והניסיון שלו. תוכלו להזמין כמה אנשים, כך שלאחר שיש לכם את כמות המוזמנים, תוכלו גם להתעניין מה העלות ומה נדרש מכם, אם החלטתם להזמין את השף אליכם הביתה.

השפים הטובים והוותיקים, יכולים להכין לכם ארוחה טובה ופרטית, אם ארוחה בשרית, חלבית או ארוחת דגים או פירות ים. אם למשל הזמנתם ארוחת בשרים משף מוכר המתמחה בבשרים, תהיו בטוחים, כי מדובר בנתחי בשר נדירים שלא חוויתם או טעמתם מהם באף מסעדה בשרית. אם חשקה נפשכם בארוחה חלבית, תוכלו ליהנות ממנות של פשטידות, קישים, פסטות מוקרמות מאפים מיוחדים מלוחים ועוד מטעמים מיוחדים שרק שפים המתמחים במאכלי גורמה חלביים, יכולים להכין עבורכם. גם כמה סודות מהמטבח, יגלה לכם השף החביב שתזמינו לביתכם. לרוב, מי שמזמין שף לביתן שיכין ארוחת מלכים, הם אנשים שהם חובבי קולינאריה  מושבעים ומכינים בעצמם מאכלים מיוחדים לבני הבית ולאורחים, כך שמדובר בחוויה מיוחדת במינה שתתרום לכם המון.

כיצד עליכם להיערך לפני שאתם מזמינים שף אליכם הביתה?למעשה ארוחות שף פרטיות, מקנות חגיגה מושלמת באווירה מיוחדת, אשר מתאימה לאנשים אניני טעם. השף יודע לארגן את הזמנים, את הסדר המופתי

ראשית, יש להקפיד שהמשטח של השף יהיה מרווח ונקי, מבלי שיהיה עמוס בחפצים מיותרים. יש לדאוג כי הכיריים החשמליים עובדים או שאם יש לכם כיריים גז, וודאו כי יש מספיק גז בבלונים. יש לדאוג לכלי הגשה יפים, מה שיעלה את ערך הארוחה. הצבעים, הכלים, עיצוב השולחן והמאכלים הנהדרים, רק יגרמו לכם ליהנות כל רגע. מי שמעוניין במאכלים כשרים ומקפיד על כשרות, מומלץ לחפש שפים המכינים ארוחות כשרות וניתן למצוא כאלה בשפע. רבים הם אלה שאוהבים קולינריה ומוצאים עניין רב והנאה מרובה משף המכין את המאכלים מול עיני האורחים, כך ניתן ליהנות מכל הקצוות, אם מארוחת שף פרטית של טובי השפים והן מסדנת בישול שתוכלו לקחת ממנה השראה ולהכין ארוחת מלכים בביתכם ולהפתיע את האורחים או בני המשפחה.

למעשה ארוחות שף פרטיות, מקנות חגיגה מושלמת באווירה מיוחדת, אשר מתאימה לאנשים אניני טעם. השף יודע לארגן את הזמנים, את הסדר המופתי, אווירה מיוחדת מלאת הומור ועוד. מדובר בארוחה אינטימית,  למשל יחד עם חברים, אירוע חברתי בין זוגות, כאשר כל פעם האירוע יהיה בביתם של אחד מהזוגות לפי סבב קבוע. זה בדיוק הזמן, להזמין ארוחות שף פרטיות אליכם ולהרשים את החברים, כאשר גם ייהנו ממעין סדנת בישול, מאווירה מיוחדת וממאכלים מאוד מיוחדים של שפים מוכרים ומקצועיים.

ארוחת שף פרטית אינה מושג לעשירים בלבדלהזמין ארוחות שף פרטיות אליכם ולהרשים את החברים, כאשר גם ייהנו ממעין סדנת בישול, מאווירה מיוחדת וממאכלים מאוד מיוחדים של שפים מוכרים ומקצועיים.

מה שנחשב לנחלתם של העשירון העליון, הפך כבר לנגיש יותר מתמיד. הכוונה היא אל ארוחות שף פרטיות. בגלל הסגרים שגרמו לנו להימנע ממסעדות ובילויים אחרים, גרם לטרנד זה, להיות נפוץ וכן, השפים החלו להוריד מחירים, מה שהפך לנגיש מאוד לכל אדם. הרעיון המרכזי הוא, להישאר במרחב הטבעי שלכם, כך שהשף יארח אתכם ואת האורחים בביתכם, נשמע טוב לא? אין יותר כיף מאשר לראות את השף מקפיץ ירקות, בשרים או מבשל מנות מיוחדות מול עיניכם שזה ממש מופע בפני עצמו. השף מגיע עם צוות מסור, עם חומרי הגלם, הציוד שהוא רגיל לעבוד עימו, כאשר הארוחות יוכנו ויוגשו בביתכם.

ארוחות שף פרטיות, יכולות להתאים לימי הולדת, מסיבת רווקות או רווקים, אירועי חברה, אירועים עסקיים מצומצמים ועוד. מדובר על מהפיכה קולינארית שעברה על ישראל, במיוחד בשנים האחרונות ורק גברה עם פרוץ הקורונה. היום אנשים רבים שאינם מעוניינים לוותר על תענוגות החיים, מזמינים ארוחות שף פרטיות, או לחלופין, מתארחים אצל השפים הפרטיים בביתם. היום, ארוחות הגורמה, כבר לא נשארות בכותלי המסעדה בלבד, כי אם מגיעות אליכם הביתה, יחד עם שף שתבחרו אשר יתאים לכם את התפריט לפי העדיפות המיוחדת שלכם. המנות יכללו סלטים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוח מיוחד. כל המנות, ילוו ביין איכותי שמתאים לכל מנה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?