ארוחה רומנטית לזוג על ידי שף פרטי

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

הרומנטיקה ואהבה, שני גלגלים עוצמתיים המניעים את העולם ואת האנושות. כולנו מחפשים את הדרך להתרגש, לחדש אהבה, תשוקה ולבנות את הזוגיות והרומנטיקה ביננו. אל חלק אחד של המשוואה יכולים לדבר תכשיטים או נופשים מרהיבים ביעדים רחוקים, אל אחרים גאדג'טים או חוויות ואטרקציות אבל למען האמת, אין זה משנה כלל עבור הניצוץ שידלק. ועדיין, ישנו דבר אחד שאלפי שנים עובד במדויק עבור שני המינים כאחד: הבילוי המשותף והרומנטי סביב ארוחה טובה ויוקרתית.

הרבה אנשים מוכנים להוציא כסף רב בשביל ארוחה רומנטית זוגית במסעדות שף יוקרתיות. יש בכך סמל והוכחה לרצון להשקיע בזוגיות והחוויה המרוממת שמרגישים בעת הארוחה, מצליחה לרומם את שני בני הזוג. כעת, את אותה החוויה הגבוהה והמרגשת תוכלו לשדרג הרבה יותר. להפוך אותה ליותר אינטימית אבל לא פחות איכותית, מפוארת ויוקרתית. כזו שתבנה את הקשר טוב יותר ושתסמל את הרומנטיקה במיטבה. אנחנו מדברים על ארוחה רומנטית לזוג על ידי שף פרטי.

רומנטיקה ונוחותלהפוך ארוחה ליותר אינטימית אבל לא פחות איכותית, מפוארת ויוקרתית. כזו שתבנה את הקשר טוב יותר ושתסמל את הרומנטיקה במיטבה. אנחנו מדברים על ארוחה רומנטית לזוג על ידי שף פרטי.

לארוחה זוגית במסעדה יתרונות משלה. אבל נודה על האמת, לפעמים זה יכול להיות די מתיש ומעייף. ההתכוננות הארוכה ליציאה, הזמנת המקומות מראש, ותכנון הלו"ז שלכם לפי הלו"ז של המסעדה, הגנריות של המסעדות וההכתבה שלהם דרך התפריט ובעיקר, העובדה כי הרומנטיקה שביניכם חשופה לעיני סועדים רבים אחרים. אין את האינטימיות הנדרשת, כדי לעלות מדרגה את היחסים ביניכם, דרך ארוחה רומנטית לזוג.

את כל זה דווקא כן תוכלו לקבל באמצעות ארוחה רומנטית לזוג בבית שלכם. טובי השפים, מהמסעדות המפורסמות בישראל, מציעים את שירותיהם כשפים פרטיים וערוכים להכין עבורכם ארוחה רומנטית זוגית ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר. אבל מדובר פה הרבה מעבר לגורמה. כיאה לחוויית ארוחה רומנטית לזוג מדובר פה גם על האווירה, התחושה, החוויות המשלימות וההרגשה שאתם ייחודיים. ייחודיות כזו שרק ארוחה רומנטית זוגית שהוכנה במיוחד בשבילכם, יכולה להקנות.

ארוחה רומנטית לזוג בבית שלכםשף פרטי לארוחה רומנטית -אבל עדיין מומלץ להתלבש היטב וחגיגי. זהו יום חגכם, בין אם אתם חוגגים משהו ובין אם סתם בא לכם להתפנק ולהתרגש מחברת בן או בת הזוג.

אז זה בבית שלכם, נכון. אבל עדיין מומלץ להתלבש היטב וחגיגי. זהו יום חגכם, בין אם אתם חוגגים משהו ובין אם סתם בא לכם להתפנק ולהתרגש מחברת בן או בת הזוג. אנחנו רוצים שהלב ירטוט ויתרגש ולכן האווירה לא פחות חשובה. השף ישים נרות על שולחן ערוך מפואר, צורת ההגשה תהיה ברמה הגבוהה ביותר ומאכלים יוקרתיים במגוון סגנונות יוגשו. ולא שכחנו את כוס היין הטובה ואת השמפניה המחויבת.

המטרה של ארוחה רומנטית לזוג, גם אם היא נערכת בבית היא לתת לכם את אותה חווית בילוי ופינוק שהיתם מקבלים במסעדה בחוץ אבל תחת קורת הגג האינטימית שלכם. בלי להחמיץ שום דבר ובלי להוריד ברמה. אולי להפך, העובדה שאתם בוחרים ואמונים על החוויה שלכם והיא רק עבורכם, מעצימה אותה עשרות מונים.

מהאווירה עד התפריטכבר עמדנו על חשיבות האווירה והתפאורה כמרכיב עיקרי ברומנטיקה של הארוחה אבל ארוחה רומנטית לזוג היא גם ובעיקר האוכל.

כבר עמדנו על חשיבות האווירה והתפאורה כמרכיב עיקרי ברומנטיקה של הארוחה אבל ארוחה רומנטית לזוג היא גם ובעיקר האוכל. המרגש, המפתה, המסעיר. כאשר אתם עורכים ארוחה רומנטית לזוג במיוחד עבורכם, אתם גם קובעים את סוגי המאכלים, הסגנונות, הניחוחות והטעמים. הכל אישי ואף אחד לא מגביל אתכם. אתם רק צריכים לבחור מהרשימה הארוכה של שפים פרטיים איכותיים שבאתר, כל אחד על פי התמחותו והתאמתו לטעם שלכם וההנאה שלכם מובטחת. הנאה בין אישית והנאה מגורמה משובח.

אתם תזכו להכנת המנות בצורה פרונטלית ישר מולכם, בטריות רבה, שירות יוקרתי וקשוב, ששם אתכם במרכז. היחס החם והאישי מהשף הוא מרכיב חשוב ברומנטיקה שתיווצר ובהנאה מהארוחה. כל העולם עבורכם. יחס אישי זה לא אומר חדירה למרחב הפרטי ולאינטימיות בינכם ושף איכותי וקשוב ידע מתי לתת לכם ליהנות משירותיו ומתי לתת לכם מקום ליהנות מחברתו של האחר. אפילו את המוזיקה והפסקול של הארוחה תבחרו בעצמכם. כזה שהוא אישי שלכם או רומנטי ומוכר. השמיים הם הגבול.

תפריט גורמהשף פרטי - תוכלו לבחור סגנון בישול מסוים, ממבחר המטבחים השונים מרחבי הגלובוס, או אחרת או ארוחה רומנטית קלאסית.

כיאה בכל ארוחה רומנטית זוגית, גם כאשר הארוחה היא ייחודית עבורכם ובביתכם, אין פשרות בנושא הקולינרי. מדובר בפסגה קולינרית של טובי השפים שהם רק למענכם. עבורם חשוב לתת לכם את האיכות שהייתם מקבלים במסעדה בה הם עובדים. השם שלהם חשוב עבורם גם כאשר הם מבשלים רק לשניים. יש הקפדה על חומרי הגלם הטובים ביותר, על צורת ההגשה והצלחות על עושר הטעמים והצבעים וכבר דיברנו על האווירה המחייבת. אתם כמובן מחליטים על התפריט. מומלץ תמיד לעשות זאת בהיוועצות עם השף, לשמוע מניסיונו אבל גם לדעת ללכת עם הלב שלכם.

תוכלו לבחור סגנון בישול מסוים, ממבחר המטבחים השונים מרחבי הגלובוס, או אחרת או ארוחה רומנטית קלאסית. תוכלו לבחור מנות כבדות ומרשימות או ארוחת שלל טעימות, ארוחה צמחונית או ארוחה קלילה אחרת. הכל יהיה מפואר, מפנק ומרגש – לפי בחירתכם והחלום שלכם. אם תבחרו והשף הפרטי מתמחה בכך, תוכלו לבשל את האוכל שלכם בעצמכם על ידי סדנה מודרכת. זוהי רומנטיקה מסוג אחרת הנוצרת מהאינטימיות ושיתוף הפעולה שביניכם.

אין סיבה לאהבהלמרות שרוב הבוחרים ארוחה רומנטית לזוג, מזמינים את השף הפרטי אליהם הביתה, זה לא בהכרח חייב להיות כך. ארוחה רומנטית לזוג יכולה להיות גם בטבע.

לא צריך סיבה למסיבה ובטח אתם לא באמת צריכים סיבה מסויימת כדי לאהוב אחד את השני או להפגין רומנטיקה ביניכם. כמובן שסיבה תמיד יכולה להיות מעניינת ובטח ובטח אירוע כמו ציון יום נישואין, הצעת נישואין, כך וכך שנים מאז תחילת הקשר, ימי הולדת או כל מאורע אחר שאתם מציינים. אבל תוכלו להזמין ארוחה רומנטית לזוג גם סתם באופן ספונטני, כשמתחשק לכם. אין ספק שאחרי האורחה, תזכרו, תנצרו ותציינו גם יום זה.

ארוחה רומנטית לזוג גם בטבע

למרות שרוב הבוחרים ארוחה רומנטית לזוג, מזמינים את השף הפרטי אליהם הביתה, זה לא בהכרח חייב להיות כך. ארוחה רומנטית לזוג יכולה להיות גם בטבע. ביננו אין יותר רומנטי משמים זרועי כוכבים או ישיבה על צוק נישא מול הים, כאשר מוגשים עבורכם בשקט הפסטורלי מאכלי גורמה משובחים. גם כאשר אתם עושים אירוע זוגי בטבע, למשל הצעת נישואין מפתיעה, ארוחה רומנטית במיקום מיוחד בטבע, יכולה להיות חוויה משלימה ומושלמת.

והנה עוד טוויסט קטן. סמל הרומנטיקה הוא יציאה לצימר. אבל נודה על האמת, לא באמת בא לכם לצאת ממנו. אתם רוצים להמשיך ולהתפנק. ובכן זה אפשרי, שף פרטי יגיע אליכם ויכין לכם ארוחה רומנטית לזוג בצימר עצמו. יותר פינוק מזה?

מחיר ארוחה רומנטית לזוגמחיר ארוחה רומנטית לזוג אנחנו יודעים שלאהבה אין מחיר ורובנו משקיעים סכומים גדולים בה. גם מחיר יציאה למסעדת שף, אינו נמוך.

אנחנו יודעים שלאהבה אין מחיר ורובנו משקיעים סכומים גדולים בה. גם מחיר יציאה למסעדת שף, אינו נמוך. באופן מפתיע, ארוחה זוגית פרטית לא תעלה הרבה יותר יקר. היא כמובן תלויה בסוג הארוחה שאתם מבקשים, הרמה, המיקום וביוקרתיות חומרי הגלם אך בסך הכולל של החבילה- זה משתלם מאוד, בוודאי אם מכניסים את מרכיב החוויה הייחודי.

איך בוחרים?

כמו באהבה, הרבה מתהליך הבחירה הוא רגש ותחושות. אנחנו באתר, נותנים לרגש והתחושה מקום של כבוד אבל לא מסתפקים בהם. אנחנו מציעים לכם נבחרת רחבה של שפים פרטיים המתמחים בכל ארוחה רומנטית לזוג ובסגנונות רבים, כאלו שבחרנו בקפידה. אתם צריכים לבחור את המתאים לכם ביותר, זה שאתם מתחברים אליו וכן, גם כזה שהתפריט של קורץ לכם וזה שזוכה להמלצות חיוביות מזוגות שכבר התנסו ונהנו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?